360 Panorama Rooftop Restaurant

360 Panorama Rooftop Restaurant

Gıda ve İçecek Fatih 13 görüntülenme

360 Panorama Rooftop Restaurant, Fatih'te eşsiz bir gastronomi deneyimi sunuyor. Zarif atmosferi ve muhteşem manzarasıyla, misafirlerine kişisel ilgi göstererek unutulmaz anlar yaşatıyor. Tarihi şehrin kalbinde yer alan bu mekan, lezzetli yemeklerin yanı sıra görsel bir şölen de sunuyor.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

m
murat akarsu Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Mükemmel manzara, kaliteli hizmet zamanda akıp gidiyor insan. Bence herkes Osmanlıdan günümüze leziz yemekler eşliğinde burayı denemeli Özellikle Cemal Bey e yardımları için teşekkür ederiz.

Y
Yusuf Mert Sümengen Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

31/12/2025 yılbaşı akşamı için rezervasyon Gerçekleştirdik ilgili arkadaşlar Kişi başı önce 1000 TL dediler daha sonrasında durumu farklı izah etmeye çalıştılar 100 Euro’ya çıkardılar kişi başı minimum harcama limiti 225 Euro olarak belirlediler yani restoran güzel olabilir ama bu tarz durumu yaşamamak için bence dikkat etmelisiniz sonradan pişman olmayın.

T
Tamay Akdiş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ambiyans çok şık, yemekler de gerçekten başarılıydı. Baştan sona keyifli bir deneyimdi. Yemek yerken Sultanahmet adeta ayaklarımızın altındaydı, Ayasofya Cami, Sultanahmet Cami ve diğer bütün kültürel mirasları izleyerek güzel bir akşam yemeği yemek çok keyifliydi.

E
Ersinn Kaball Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Her şey mükemmeldi ve kusursuzdu . Evlilik teklifi için geldim ve iyiki buraya geldim her şey muhteşemdi ve kusursuzdu . Kenan beye yardımları ve yaptıkları için ayrıca teşekkür ediyorum. Aklınızda hiçbir şüphe olmadan kesinlikle gelmelisiniz

A
Ayten Güleç Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Boğaz manzarası bir yanında Ayosofya what time is it manzarası harika bir mekan . Yemekler harika hizmet süper . Gidilip görülesi bir mekan. Herkese tavsiye ederim . İstanbul’a gelipte bu mekanı ziyaret etmeden gitmeyiniz

S
Shideh Motia Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Harika bir akşam geçirmek istiyorsanız, kesinlikle burayı tavsiye ederim. Personel çok samimi ve ilgiliydi, ortam da çok keyifliydi. Sadece şunu söyleyebilirim ki, yemeklerin tadının biraz daha lezzetli olmasını bekliyordum ama bu tamamen benim kişisel görüşüm. Genel olarak çok güzel bir deneyimdi.

A
Aykut Aykın Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Atmosferi, yemekler(mezeler ve kuzu 10 nunaraydı) ve hizmetten çok memnun kaldık İstanbulu yaşamak için her yeri gören bu restoranı tavsiye ederim Osman Bey ve Kenan Beye ve diğer arkadaşlara teşekkür ederim. Bu güzel gece için teşekkürler. Gün batırmanızı tavsiye ederim.

T
Tiberiu Tatulescu Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Hüseyin Çok iyi bir ev sahipliği yaptınız. Restoran mükemmel, yemekler olağanüstüydü ve bize iki harika akşam yaşattı. Tüm personel çok ilgili ve saygılıydı, kendimizi çok iyi hissetmemizi sağladı. Teşekkür ederiz Hüseyin a fost o foarte bună gazdă Restaurantul este excelent preparatele de excepție ne-au oferit două seri minunate Întregul personal foarte atent și respectuos au făcut să ne simțim bine Vă mulțumim

K
Korhan Koray Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Eşimle birlikte unutulmaz bir akşam geçirdik. Daha ilk andan itibaren sıcak karşılama ve profesyonel ilgiyle kendimizi çok özel hissettik. Özellikle Orçun Bey’in samimi yaklaşımı, güler yüzü ve her detayla yakından ilgilenmesi geceyi bizim için daha da keyifli hale getirdi. Masamıza gelen her tabak adeta bir sanat eseriydi; sunumlar şık, lezzetler ise gerçekten kusursuzdu. Uzun zamandır bu kadar özenle hazırlanmış ve damakta iz bırakan yemekler tatmamıştık. Tüm bunlara eşlik eden büyüleyici manzara ise akşamı bambaşka bir seviyeye taşıdı. Muhteşem manzara, kusursuz hizmet, unutulmaz lezzetler ve harika bir atmosfer… Özel bir akşam geçirmek isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. En kısa zamanda tekrar geleceğiz.. Özellikle Orçun Beye çok teşekkür ederiz..

Ö
Özgür Aktan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bugün 360 Panorama Restaurant’ta unutulmaz bir akşam geçirdim. İstanbul manzarası zaten başlı başına büyüleyici ama yemeklerin lezzeti ve sunumu gerçekten kusursuzdu. Her tabakta ayrı bir özen ve kalite vardı. Çalışan arkadaşlar inanılmaz ilgili, güler yüzlü ve profesyoneldi. Kendimi özel hissettiğim nadir akşamlardan biriydi. Hem manzara hem lezzet hem de hizmet kalitesiyle kesinlikle tekrar geleceğim bir yer. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait