Acıbadem Taksim Hastanesi

Acıbadem Taksim Hastanesi

Sağlık ve Tıp Şişli 11 görüntülenme

Acıbadem Taksim Hastanesi, Şişli'de modern sağlık hizmetleri sunan bir kuruluştur. Hastane, uzman hekim kadrosu ve çeşitli tıbbi olanaklarıyla hastalarına kaliteli sağlık hizmeti sağlamayı hedefliyor. Randevu almak ve doktor listesine ulaşmak için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

s
samed yerlıkaya Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Hastaneye ilk girişte gerçekten kendinizi mutlu hissediyorsunuz, Gerekli olan ilgi gerekli olan nezaketi görüyorsunuz, Odaların temizliği , Çalışanların Nezaketli davranışları, Siz bir şey düşünmeden kendilerinin çoktan düşünüp gerçekleştirmeleri mükemmel. gerçekten çok nazik ve inceler. Tüm ekibe bir kez daha teşekkürlerimizi iletiriz

K
Kazım Kahraman Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Taksim Acıbadem Hastanesine eşimi götürdüm. Hastanenin içine girdiğimizde bizi güleryüzlü personel karşıladı ve nasıl yardımcı olabileceklerini sordular. Bu hastaneye ilk gidişimizdi ve doktorumuzu sayelerinde hızlıca bulduk ve kayıt işlemlerimizi tamamladık. Görüştüğümüz doktorlar ve teknik ekip dahil herkesin alanında uzman olduğu belliydi. Bu bize güven verdi. Süreçler hızlı ilerliyordu ve bizim gibi yaşlı bir çift için bu çok kıymetliydi. Hatta MR sırası bekleme kısmında bile kafeye yönlendirilmiştik. Bizi aramışlar duymamışız. Daha sonra 2 görevli personel bizi kafede buldu ve gelmeyen biri olduğundan bizleri 15 dk içerisinde alabileceklerini söylediler. Yoğun bir tempoda olmalarına rağmen kendilerinin gelip bizi bulmaları ve bizlere süreçte eşlik etmeleri gerçekten çok değerli. Acıbadem ekibine teşekkür ediyorum.

Ö
Özlem Zekiye Özfırıncı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sayın Kardiyoloji Doktorumuz Doğaç Çağlar Gürbüz ve Değerli Hemşireler, Hastanenizde kaldığımız süre boyunca annemin tedavisi sürecinde göstermiş olduğunuz ilgi, özen ve profesyonellik için içtenlikle teşekkür etmek isterim. Başta kardiyoloji doktorumuz olmak üzere, tüm hemşirelerin sabırlı, güler yüzlü ve güven veren yaklaşımı hem hastamız hem de biz yakınları için son derece kıymetliydi. Tedavi sürecinin her aşamasında bilgilendirilmemiz, sorularımıza anlayışla ve açıklıkla yanıt verilmesi kendimizi güvende hissetmemizi sağladı. Bu zorlu dönemde emeği geçen tüm sağlık çalışanlarına minnettarız. İyi ki varsınız, emekleriniz için çok teşekkür ederim.

y
yasemin nar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

8. katta yattığımız süre boyunca gerçekten çok güzel bir deneyim yaşadık. Açıkçası hastaneye gelirken biraz tedirgindik ama daha ilk günden itibaren tüm ekip bize kendimizi güvende hissettirdi. Başta Dr. Sevgi Hanım, Dr. Edwin Bey ve Dr. Dilara Hanım’a ilgileri, açıklayıcı yaklaşımları ve hastayla birebir ilgilenmeleri için çok teşekkür ederiz. Her sorumuza sabırla cevap verdiler. Hemşire ekibi ise gerçekten efsaneydi 🙂 Özellikle kıvırcık Başak Hemşire başta olmak üzere Meryem, Şeyma, Gül, Resul, Remzi, Senanur, Zeynep, Gizem ve Sena hemşirelerin ilgisi, güler yüzü ve samimiyeti sayesinde hastane süreci bizim için çok daha rahat geçti. Gece gündüz demeden her çağrımıza koştular. 8. kat ekibi gerçekten işini severek yapan insanlardan oluşuyor. Böyle bir ekiple karşılaşmak büyük şans. Hepsine emekleri ve güzel yaklaşımları için gönülden teşekkür ederiz.

G
Gülhan Taşkın Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gönül rahatlığı ile doğum yaptığım, valesinden yöneticisine kadar her birinin yüzümüz gülsün rahat edelim mutlu ayrılalım diye çırpındığı hastane.Canım Damla, Fatma ve Ceren hemşiremiz. Adı aklıma gelmeyen diğer yenidoğan çalışanları🥹 Yenidoğan katının yüz akları, şansları… İşini yapmak başka bir şey ama gönülden yapmak ve bunu karşı tarafa hissettirmek bambaşka… Sizi çok seviyorum🥰 Teşekkürler Taksim Acıbadem🙏

B
Burcu Kaya Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Tavsiye üzerine yenidoğan ikizlerimi Mehmet Hocaya( Keskiner) götürdüm. İlk muayene sonrası karar verdim, çocuklarımın Dr o olmalıydı .İşinde ki donanımı, detaycılığı şahane ..anlatımları, insani kalitesi, güleryüzlü ilgili ve prensipli bir doktor . İyi ki yolumuz kesişti ve Ada’nın pars ‘ın sevdikleri bi doktoru oldu. Biz bebeklerimizin gözlünün içine bakıyoruz, sakınıyoruz ! Ne mutlu ki böyle kaliteli doktorlar var ülkemiz de .. çocuklarımızın gözünün içine bakan kendi evladı gibi ilgilenen Ada ve Pars Kaya.

E
Emellblue Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

🇹🇷 İstanbul’daki deneyimim sırasında Acıbadem Taksim Hastanesi’nde gerçekleştirdiğim check-up süreci, beklentilerimin çok ötesinde, son derece etkileyici ve unutulmaz bir deneyim oldu. Hastaneye adım attığım ilk andan itibaren, ortamın temizliği, düzeni ve zarafeti beni derinden etkiledi. Her detayın özenle düşünülmüş olması, insana hem güven hem de huzur veriyor. Modernliği, profesyonelliği ve sıcak atmosferi bir arada sunabilen nadir kurumlardan biri olduğunu içtenlikle söyleyebilirim. Sürecimin başında bulunan Sayın Dr. Cenk Ersemiz’e özellikle teşekkür etmek isterim. Kendisinin profesyonelliği, bilgisi ve hastaya yaklaşımı gerçekten takdire şayan. Tüm muayene ve açıklamaları son derece net, sakin ve güven vericiydi. Kendimi emin ellerde hissetmemi sağladı. Ayrıca Dilan, Özlem ve Ceren’e ve ekip liderleri Seda’ya da ayrı bir parantez açmak istiyorum. Güler yüzleri, ilgileri, sabırları ve her an destek olmaları bu deneyimi benim için çok daha anlamlı hale getirdi. Her zaman ulaşılabilir olmaları, en küçük detayları bile özenle takip etmeleri ve içten yaklaşımları gerçekten fark yarattı. Bu süreçte kendimi yalnızca bir hasta gibi değil, özenle ilgilenilen ve değer verilen biri gibi hissettim. Bu duyguyu yaşatabilmek büyük bir incelik ve profesyonellik gerektirir. Ayrıca belirtmek isterim ki, Paris başta olmak üzere birçok hastane deneyimim oldu. Bu karşılaştırma ile gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki Acıbadem Taksim Hastanesi, sunduğu hizmet kalitesi ve standartlarıyla gerçekten daha üst seviyede bir deneyim sunmaktadır. Bu durum beni son derece memnun etti. Tüm ekibe, gösterdikleri ilgi, nezaket ve yüksek kalite standartları için yürekten teşekkür ediyorum. Böyle bir deneyim yaşattığınız için minnettarım. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim. 🇫🇷 J’ai récemment réalisé un check-up à Acıbadem Taksim Hastanesi, et mon expérience a été tout simplement remarquable. Dès mon arrivée, j’ai été impressionnée par la propreté, l’élégance et l’atmosphère à la fois professionnelle et chaleureuse de l’établissement. Tout est pensé pour mettre en confiance et apaiser. Je tiens à remercier tout particulièrement le Dr Cenk Ersemiz pour son professionnalisme, sa clarté et la qualité de son accompagnement. Je me suis sentie en totale confiance tout au long des examens. Un grand merci également à Dilan, Özlem, Ceren ainsi qu’à leur équipe leader Seda, pour leur gentillesse, leur disponibilité et leur attention constante. Leur implication et leur sens du détail font réellement la différence. Ayant eu l’occasion de fréquenter plusieurs hôpitaux, notamment à Paris, je peux affirmer que cet établissement offre un niveau de qualité et de service supérieur, ce qui m’a sincèrement marquée et ravie. Je recommande cet hôpital sans hésitation.

M
Mehmet Tekelioglu Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ben omurilikte kanal daralması sebebiyle ameliyat oldum. Neredeyse yürüyemez hale gelmiştim ve 50-100 metre yürüdükten sonra kalça ve bel nahiyemdeki ağrılar dayanılmaz hale geliyor ve ayaklarımdaki karıncalanma ve uyuşukluk düşecekmişim hissi veriyordu. Prof Dr Akın Sabancı’ya, uzman doktorlar Onur ve Barış Beylere sonsuz güvenle girdim ameliyata. Harika bir sonuç ortaya çıktı. Beyin ve Sinir Cerrahisinin bu hekimler eliyle çok daha büyük gelişmeler kaydedeceğine inanıyorum. Anestezi hocası olarak ameliyatıma giren Ufuk Beyden dinlediğim ameliyat süreci işlemin gizli kahramanlarını tanımama vesile oldu. Beni ameliyat öncesi işlemlerde elimden tutarak her safhasında destek olan Beyin ve Sinir Cerrahisinin harika sekreteri Müberra Hanımı nasıl anlatsam… Ameliyat öncesi ve sonrası Acıbadem Taksimin protokoluna ve yönetimine ilgileri sebebiyle teşekkür etmeliyim. Dokuzuncu kattaki klinikte yattığım sekiz gün içinde muhteşem kat nöbetçisi hekimler, hemşireler ve diğer kat görevlileri beni bir an için bile yalnız bırakmadılar, hepsi çok iyi yetişmiş bir insan ve hemşire intibaı bıraktı bende. Aslında burada hepsinin ismini saymak isterdim ama ya birini unutursam korkusu beni bundan alıkoydu. Gecede gündüzde çağrı cihazına bastıktan sonra dakika geçirmeden koştular. Korsemi bağlamak ve çözmek, antibiyotik ve ağrı kesicileri hiç sektirmeden tatbik etmek sanki onlar için kutsal bir görevdi. Herkese müteşekkirim.

S
Serkan Y. Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Acıbadem Taksim şubesi acil servisten hizmet aldım, hasta kayıt görevlisi, hemşireler ve doktorlar oldukça güleryüzlü ve ilgiliydi. Doktor Faruk Bey benimle oldukça ilgilendi. Taburcu işlemlerim de çok hızlıydı ve tüm ekip güleryüzle geçmiş olsun dileklerini iletti. Herkes işini severek yapıyor.

G
GÖKMEN AKTAŞ Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bize süreç boyunca yanımızda olan Prf Dr Oğuzhan Karatepe ve Uzm Dr. F. ŞEÇKİN GÖKSEL beyfendi ile beraber tüm ekibi 5. Katta sorumlu olan hemşiresi temizlik görevlisi Aplus çalışanları hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum Yüzlerindeki gülümseme ve samimiyet insanın enerjisini ve yaşama sevincini fazlası ile moralize ediyor Alanlarındaki tedavilerin tamamını tüm insanlara öneriyorum başarıları ömürleri boyunca daim olsun Acıbadem ailesi ve tüm çalışanları teşekkürler Saygılarımla

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait