AR

Adonin Restaurant

Gıda ve İçecek Fatih 11 görüntülenme

Adonin Restaurant, Fatih'te lezzetli yemekler sunan bir mekan olarak öne çıkıyor. Geleneksel ve modern mutfak lezzetlerini harmanlayarak misafirlerine sıcak bir ortamda keyifli bir deneyim yaşatmayı amaçlıyor. Taze malzemelerle hazırlanan yemekleri ve samimi hizmeti ile dikkat çekiyor.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

E
Eren Baran Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İki yıl içerisinde üç defa deneyimlendiğim ve her seferinde inanılmaz güzel ve hatta her seferinde daha gelişmiş hizmet kalitesi aldığım keyifli mekan. İşletmenin başında bulunan Çisem Esen ve Baran Bayazıt başta olmak üzere tüm ekibe çok teşekkürler. Yemek tavsiyesi isterseniz; ızgaraların hepsi ve komple bütün Steak çeşitleri diyebilirim.

İ
İbrahim Gültepe Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sultanahmet’e gelmiştik ve o güzel mekana’nın önünden geçtik oraya oturmaya karar verdik bir yemek yiyelim dedik yemekleri güzeldi çiçekleri köfteleri de çok güzeldi güzel atmosfer ve konumu da çok iyi herkes tavsiye ederiz

A
Arzu ŞEN ÇOTUKSÖKEN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler, ortam çok güzeldi. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bol bol ikramları vardı. Ayrıca Güler yüzlü, sıcak kanlı ve içten yaklaşımı için Mert e ve tüm çalışanlarına teşekkür ederiz :)

R
Rita2000 Sava Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Restoran, misafirperverliğiyle bizi büyüledi. Terasta yemek çok lezzetliydi ve ortam çok rahattı. Doğan harika bir garson – çok nazik ve güler yüzlü.

M
Mesut Yolbir Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

"Bu yemek, damak tadımı tamamen değiştirdi! Her bir lokması özenle hazırlanmış, lezzetin zirvesi! 👌"

l
lima medya Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Şirket olarak katıldığımız akşam yemeğimizi harika hale getiren, Adonin çalışanları ve işletme yetkililerine teşekkür ederiz.

E
Erdem Gezer Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sultanahmet’e gelmiştik arkadaşlarımızla aniden tramvayı geçince sola girdik ve Adoni restoranı gördük oraya oturmaya karar verdik güler yüzlü elemanları güzel sevgilisiyle ve fiyatları çok uygun herkese tavsiye ederim

S
Sinem Serten Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler muhteşem, ortam çok güzel, temiz ve nezih. Garsonlar çok saygılı, naif ve ilgili. Rahim Bey’in hazırladığı beyaz şarap karışımı ise gerçekten muhteşemdi. Ellerinize & emeğinize sağlık🙏

S
Saxhild die Große Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu restoranında geçirdiğimiz zaman harikaydı! Yağmur'lu havadan içeri girdiğimizde üşüdük, hemen ısıtmayı açtılar ve bize battaniye verdiler. Ramazan, ustalığıyla öne çıkan bir garson; her türlü derdimizle çok güzel ilgilendi. Restoranın ambiyansı çok hoş, yemeklerin tadı muhteşem. Balon ekmek süperdi! Siparişler hızlıca geliyor, uzun süre beklemek yok! Ayrıca mekanın temizliği yerinde. Restoranın sevimli; kedileri, yemeklerimizi paylaşmak için mükemmel birer dost. Gerçekten kalbimizi açan bir atmosfer. Bu harika yeri kesinlikle tavsiye ediyorum!

b
berk çolak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Herkese tavsiye ederim , diğer restoranlara göre fiyatları biraz daha uygun ve çalışanların hepsi güler yüzlü ve nazik insanlar , özellikle her gittiğim de bizimle ilgilenen Ramazan Bey'e teşekkür ederim , hizmetleri için.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait