AO

Araba Otomotiv

Kadıköy 11 görüntülenme

Araba Otomotiv, Kadıköy'de otomotiv sektöründe faaliyet gösteren bir firmadır. Müşterilerine geniş bir araç yelpazesi sunarak, ihtiyaçlarına uygun çözümler üretmeyi hedeflemektedir. Güvenilir hizmet anlayışıyla sektörde kendine sağlam bir yer edinmiştir.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

S
Sayhan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sahibinden ilanı görerek araç almak için çekinerek geldiğim bu galeriden Oğuz bey ve Mustafa bey ile tanışıp aracımı aldım. Allah razı olsun, önce çekimser yaklaşmıştım ancak bu işyerinde ticaret yaptım ve güven duydum. Ön yargılarınızı bir tarafa bırakıp güven duyabileceğiniz bir galeri olarak tavsiye ediyorum. Başarılarının devamını dilerim hayırlı işler diliyorum 🤗🤗🤗

y
yakup kosif Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sahibinden görüp beğendiğimiz Mercedes aracımızı bugün aldık memnun kaldık fazlasıyla firma sahibi Oğuz beyin ilgisi alakası bilgisi sıcakkanlılığı çok iyidi her türlü işlerimizi gördü burdan teşekkür ediyorum tekrar kendisine 🙏

S
SEYHAN GULCUBUK Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Eminevimden araca girdim ve aracimi araba galerisin aldim o kadar iyi insanlar ki fahri abi olsun oğuz abi olsun mustafa abi olsun hiç birşeye sıkıntı yapmadilar her yönden yardimci oldular burdan kendilerine teşekkür ederim

H
Hayrettin Gül Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Katılım firmasıyla kendilerinden araç aldım. Aracı 1 hafta opsiyonladılar. İlk karşılama benim için çok önemliydi ve beklentimin üzerinde ilgi alaka gösterildi.( Samimi ) Israrla exper yapmamı istedi Oğuz bey gerek olmadığını söyledim. O zaman boya makinesi ile bakmayı teklif etti hiç olmazsa bizim içimiz rahat etsin dedi :) yine gerek olamadığını söyledim. Benim için karşılıklı güven samimiyet çok önemli. İşlemler satış ve plaka değişikliği o kadar hızlı oldu ki anlatamam. Mustafa bey katılım firmasının istediği tüm prosedür evraklarını dakikalar içerisinde gönderdi. Tüm ekibe ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim. Araba sahibi olmak isteyen çevreme tavsiye edicem. Artık araç alacak olduğumda değişmeyen adresim. Bu yorumu okuyorsanız sizde hiç düşünmeyin bence doğru adres ARABA OTOMOTİV :)

D
Dogushan Okur Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Esnafligiyla her zaman örnek olan oğuz kardeşim yaptigimiz alisverislerde hep açık oldu maksat ticaret değil örnek dostluktu ne zaman arasam yazdam mutlaka doner yardimci olmaya calisir.. Rabbim emeklerinin karsiligini veriyor emegine saglik hayirli satislar…

k
kamil akıncı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Aracı almak tereddüt ettim ama yorumlar dan sonra almaya karar verdim Oğuz beyle tanıştıktan sonra ufak bir pazarliktan sonra aracımı aldım ezpertiz soktuk ekstra bir şey çıkmadı tavsiye ederim..

G
Gülüzar Yalçıner Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Aracımızı güvenilir bir satıcıdan gönül rahatlığıyla aldık. Oğuz Bey baştan sona çok ilgiliydi, tüm süreçte bizimle yakından ilgilendi. Her şey oldukça rahat ve sorunsuz ilerledi. Kendisine ilgi ve desteği için çok teşekkür ederiz. 🙏

S
Sezer Sucuo Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

2023 te 1 arabamı 1 hafta önce de diğer araba mı sattım. Oğuz abi kadar güler yüzlü işini sektörü çok iyi bilen birine rastlamadım. Yapacağınız ticarette herkesin yüzü güler şekilde mekanından ayrılacağınızı garanti ederim.

A
Ali Alizadeh Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yeni ikinci el arabamı aldım, istediğim gibi ve uygun fiyatlı. Araç incelme sürecinde sabırlı yardımcı oldular. Aracı ekspere götürdüm onayladım ve kredi zamanım gelene kadar üç gün araç mekan da kaldı, bir km bile hareket etmemişti araç bu sürede. Sözüm her anlamda güvenilir olmakları. Oğuz beye Mustafa bey ve tüm diğer personele teşekkür ediyorum iyi çalışmalar.

F
FATİH DEMİRCAN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

24 Ekim 2025 tarihinde Oğuz beyle telefon ile görüşüp Peugeot 3008 aracımızı opsiyonladık ve Konya'dan uçağa binip yola çıktık, sağolsunlar bizi kendi araçlarıyla İstanbul'da karşılayıp metrodan aldılar, yoldan geldiğimiz için hemen kahvaltı ikram ettiler. (sanki açık büfeydi, haşlanmış yumurta, çeşit çeşit peynir vs.) Ben ve eşim ilgi ve alakalarından o kadar memnun kaldık ki anlatamam. Aracın satışı, banka ile yapılması gerekenlerle ilgili bizzat Oğuz bey yardımcı oldu. Noterde hiç beklemeden imzamızı atıp aracımızın ruhsatını alıp çıktık. Araç almayı düşünen herkese kesinlikle tavsiye ediyorum, gözü kapalı bir şekilde ticaret yapabilirsiniz. Oğuz bey ve tüm çalışanlarına ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Dürüstlüklerine ve kaliteli hizmet verdiklerinden dolayı kendilerini tebrik ediyorum.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait