AA

ARTEX ABİYE GELİNLİK

Tekstil ve Moda Altındağ 11 görüntülenme

ARTEX Abiye Gelinlik, Altındağ'da özel günleriniz için şık ve zarif abiye ve gelinlik modelleri sunmaktadır. Müşterilerine kaliteli hizmet ve modern tasarımlarla hitap eden firma, her zevke uygun seçenekler ile dikkat çekmektedir. Düğün, nişan veya özel etkinliklerinizde stilinizi tamamlamak için doğru adres burası.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

H
Halil yavuz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kuzenime bi nişanlık aldık 2 ay önce sipariş verdik nişana 3 gün kala almaya gittiğimizde istediğimiz modelden farklı bir şekilde yapılmıştı elbisenin önü yırtık arkasında fermuar kısmıyla ip kısmı arasında boşluk ve daha birçok şey ayrıyetten çalışanları ve patron müdür nedir kimse 3 bayan olmamıza rağmen bize bağırdı çağırdı elbiseyi tamir etmedi çalışanları üstümüze yürüdü hakaretler söylediler sakınlıkla gitmeyin rezil olursunuz rezalet bir yer

K
Kübra Kılınç Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Mağazaya geldim abiyeleri ve gelinlikleri harika çok güler yüzlü karşılama ile çok memnun kaldık ithal abiye de Ankara da bir numara ankaradaysanız eğer özel günlerinizde şıklığınıza şıklık katmak için mağazayı ziyaret etmelisiniz kötü yorumlara aldırış etmeyin lütfen

E
Elif Güven Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok güzel bir mağaza özel gününüzü güzellestirdikleri için teşekkür ederim semra hanıma teşekkür ederim ilgisinden dolayı ve bütün çalışanlara ve emre beye gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz..

B
Başak Avcı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

18 Ekim 2025, saat 13.00-14.00 arası yaşadığımız deneyim: Başta bizimle oldukça ilgiliydiler. Tarihin iki ay ilerisinde olduğunu belirttik ve yaklaşık bir saat içinde 2 gelinlik, 1 bindallı denedik. Deneme süreci boyunca herhangi bir sorun yoktu. Ancak, “Şimdilik sadece bakıyoruz, 2-3 hafta sonra alacağımız zaman tekrar geleceğiz” dediğimizde tavırları tamamen değişti. Kasa kısmında fiyat öğrenmek istediğimizde, kendisini patron sanan bir insan müsveddesi son derece saygısız bir şekilde tepki gösterdi. Almayacağımızı duyunca fiyat vermemekte ısrar etti, sesini yükseltti ve üstümüze yürüdü. İletişim kurma becerisi sıfır olan, kaba bir tavır sergiledi. Beş kadın olarak (yaşlı, genç ve çocuk dahil) oradaydık. Merdivenlerden inene kadar bize bağırmaya, hakaret etmeye ve iftiralar atmaya devam etti. Bu davranışlar gerçekten kabul edilemezdi. Üstelik gelinliklerin renkleri solmuş olmasına rağmen bunları övüp yüksek fiyat istemeleri de ayrı bir fırsatçılıktır. Kesinlikle değmez — ne gördüğümüz saygısızlığa ne de bu kadar kibirli, iletişimden uzak bir tutuma. Tavsiye etmiyorum.

S
Sidal Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kınam için bindallı almaya gitmiştim çalışanlardan başta Semra hanım olmak üzere herkes o kadar iyi ilgilendiler ve yardımcı oldular ki sayenlerinde muhteşem oldum kesinlikle gidin asla pişman olmazsınız

G
Gokan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Mağaza da çok güzel abiye ve gelınlıkler harikaa çalışanların hepsı güler yüzlü be ilgiliydiler özel günlerinizde uğramanızı tavsiye ediyorum

C
Cavit Kavlak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ürünleri çok kaliteli ve makul fiyatta. Azim bey ve oğlu emre beye ilgileri ve güler yüzleri için çok teşekkür ederim. Nişanlım ve ben çok memnun kaldık.

G
Gizem Aykın Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gelmeyi düşünen varsa hiç gelmesin. Çok ilgisizler ayrıca gelinlik denetmiyorlar ,bakarak alacağız galiba

F
Fatmanur Tekdurak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

2 aydır özel dikim diye oyalıyorlar 10 güne vereceklerini söylediler k kere gittik her seferinde eksiklikler vardı bi sonrakine düzelmiş tam istediğiniz gibi olacak dediler ama hep aynı özel dikim sıfırdan dikiliyor diyorlar arka kısımları hep defolu yırtık var özensiz inanın 1 yıldız bile çok bizimle tartışmaya girip üzerimize yürüyecek kadar saygısızlar tavsiyem önünden bile geçmeyin

E
EMiR ve MiRa Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Merhabalar heryeri gezip seçici olan ben bu mağazada çok güzel tasarım bi abiye aldım aşırı memnunum üzerime dikilse bu kadar olur Başta azim abi ve çalışanların ilgisinden çok memnun kaldım gönül rahatlığıyla alabilirsiniz kesinlikle öneriyorum kötü yorum yapanlar işi görünene kadardır lütfen aldırış etmeyin ziyaret etceğiniz bi mağza çok Teşekkür ederim iyki varsınız☺️

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait