Başak Gelinlik Sarayı

Başak Gelinlik Sarayı

★ Vitrin
Tekstil ve Moda Altındağ 12 görüntülenme

Başak Gelinlik Sarayı, 1969 yılından bu yana gelinlik ve nişanlık alanında hizmet vermektedir. Altındağ'daki tarihi Saraçlar Çarşısı'nda yer alan mağazamız, geniş ürün yelpazesi ile gelin adaylarına özel tasarımlar sunmaktadır. Müşterilerimize konforlu bir alışveriş deneyimi sağlamak için otopark imkanı da mevcuttur.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

Z
Zehra Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ablamın düğünü için görmediğimiz, gitmedigimiz yer kalmadı mağazaya girdiğimizde personel ve bir abinin ilgileri ile mağazalarındaki terziden özel olarak diktirdik. Arayışınız var ise kesinlikle ugramazniz gereken bir nokta tavsiye ederim

Ş
Şevval Şimşek Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Her adımda beni rahat ettirmek için çaba gösteren ekibiniz gerçekten taktire şayan. Hayati Bey’in gelinliğimin teslimine kadarki sürede her adımda yanımızda olması bizi son derece güvende hissettirdi. Deneyimleri hayalimdeki gelinliği bulmamda büyük katkı sağladı. İlginiz ve özveriniz için teşekkür ederim, Hayati Bey, Fatma Hanım ve Başak Gelinlik Sarayı’na teşekkür ederim.

Y
Yunus Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Hergun iş çıkışında gördüğüm bir yerdi düğüne nasip oldu gitmek kardeşim için iki abiye aldık

B
Birgül Demiröz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Abiye denemeye gitmiştim ilgileri ve yönlendirmeleri sayesinde içime sinenı buldum çok teşekkür ediyorum ⭐️

Ş
Şeyma Besire AKYILDIZ Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Mağaza çalışanları ilgileniyorlar, doğal olarak müşterisini elinde tutmaya çalışıyorlar. Mağazada şunun şurasını böyle yaparız, bunun burasını şöyle yaparız diyip mağaza terzisine gönderiyorlar. Elbiseyi almaya gittiğimde denedim, gözle görülürüz sorunlar vardı olmadığını söylediğimde burayı hemen elle halledersiniz gibisinden şeyler söylendi. Terzilerinin yanına gittiğimde kendilerince bu kadar olabileceğini söylediler. Israrım üzerine birkaç değişiklik yaptılar, yine de hiç memnun kalmadım. Tavsiye etmiyorum.

b
beyzanur C. Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Düğün süreci boyunca yaşadığım tek problem gelinciydi.Kesinlikle tavsiye ETMİYORUM. Siparişimi oluşturduğum gün ödememin tamamını yaptım. Personellerinin verdiği yanlış fiyattan biz sorumlu tutulduk yanlış fiyat konusunda uyarılmadık ve fiyatı makul bulduğumuz için çevremizdeki insanlara önerince azarlandık. Sürekli olarak bu konu dile getirildi. Teslim almaya diye gittiğim de gelinliğime tadilat yapılması gerektiğini öğrendim. Provaya asla alınmadım. Başka bir yakınıma tavsiye edip fiyat verdiğim ve o müşterisi ile tartıştığı için ödemesini yaptığım ürünü iptal edeceklerini sonra vazgeçtiklerini söylediler. Ben ödeme istemeden ürünümün iptalini istediğimde de reddedip hayır teslim edeceğiz sorun yaşamayacaksınız dediler. Günün sonunda düğünüme sayılı günler kala gelinliği teslim aldığımda Filiz hanım bana senden de kurtulduk diyerek espri altında laf sokma çabalarına girdi.Düğün günü gelinliğimin sadece ön kısımdan boyu kısaltılmış arka ve yanlar uzun kalmıştı(teslim almaya gittiğimde normal ayakkabı ile denediğim için farketmedim)kumaş o kadar ince bir kumaştı ki düğün boyu ayağımın altından asla çıkmadı gelinliğin boyunu güya istediğim gibi ayarlanmıştı makas bulabilsem neredeyse düğünün ortasında kesecektim ve arka ipini koymamışlardı. Ancak bu kadar kötü çalışılabilir. Ayrıca personeliniz Filiz hanımın ne satış politikası var ne üslubu. Müşteri karşısına çıkarmadan önce bunu öğretin o kadına.

Y
Yeliz Uygun Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Hem çalışanları çok ilgiliydi hem de modeller çok fazlaydı özel dikim de yapıyorlar içime sinen gelinliği burada buldum çok teşekkür ediyorum

E
Esra Ural Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Abiye fiyatlari uygun ama bunu terzi parasi olarak daha maliyetli hale getiriyorlar 2 kere abiye aldık terside etek boyunu bile düzgün kesemediler overlok gidilmiş ama bı cm katlanmamis bile ucundan etek sökülüyor, elbiseye boyundan kesilen parçadan askı istemiştim hiç konusulmamis gibi onu bile yapmamışlar elbiseyi alırsanız terzisine guvenmeyin paranıza yazik

S
Seda Silken Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok memnun kaldım İlgi ve alakaları harikaydı mezuniyet icin elbisemi aldım buradan kesinlikle tavsiye ederim Güler yüzlü hizmet ve kaliteli ürünler icin teşekkürler 🥰

R
Reyyan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ulusta onca abiye mağzası gezdim ancak sadece yorulmuşum. Buraya geldiğimde hem en uygun hemde en güzel abiyelerle karşılaştım. Başka mağzalarda aynı elbisenin üstüne daha da fiyat koyarken burası hem diğer mağzalardan uygun hem de gerçekten çok yardımcı olan bir yer. Mağzanın ambiyansının güzelliği yanı sıra çok ilgililer gerçekten bir mağzadan beklenecek bütün performansı en güzel şekilde karşılıyorlar

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait