Bir Dünya Çocuk Anaokulu & Karabağlar Anaokulu

Bir Dünya Çocuk Anaokulu & Karabağlar Anaokulu

Karabağlar 8 görüntülenme

Bir Dünya Çocuk Anaokulu, Karabağlar Bahçelievler'de Almanca ve İngilizce odaklı eğitim sunan bir anaokuludur. Çocukların gelişimine katkıda bulunmayı hedefleyen okul, kaliteli eğitim anlayışıyla ailelerin güvenini kazanmıştır. Eğlenceli ve öğretici bir ortamda, miniklerin sosyal ve akademik becerilerini geliştirmeyi amaçlar.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

H
Hilal ikikardes Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bir dünya çocuk anaokulu iyiki yollarımız kesişmiş arkadaşımın tavsiyesiyle bulduğumuz okulumuz bizim kurtarıcımız oldu bir kaç okulla görüşmeye gidip içimize sinmemişken bir dünya çocuk bize ışık oldu ilk önce okul yönetiminde olan Sümeyra hanım. Öğretmenimiz Ayşe hanım.Necla hanım.kısacası bütün ekibe çok teşekkür ederim ilgi sevgi şefkat ev aile sıcaklığı herşey var kızım çok mutlu gidiyor herşeyiyle dört dörtlük bir okul herşey için çok teşekkür ederiz nisamın melekleri sizleri seviyoruz🙏😘

Ö
Özlem Yılmazaslan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bir dünya ile tanıştığımız da oğlum 4yaşında idi 2 yıl sürdü serüvenimiz başta Sümeyra hanimcim Necla öğretmenim ve tabiki sabırlı emine öğretmenim hiç kopak istemedik içim ve gönlüm çok rahat idi annane ve bananneden sonra herşey için çok teşekkür ederiz

B
Burcu Satılmış Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Buraya kızımı göndermeden önce civardaki tüm okulları araştırıp hatta kötü bir tecrübe sonrasında Sümeyra hanım ile tanıştık. Sümeyra hanım o kadar içten ve samimi ki tereddüt etmeden buraya başladık. İyi ki de başlamışız bizi hiç yanıltmadı.Okul yeni açılmasına rağmen gayet tecrübeli ve çok ilgililer.Başında ne konuştuysak eksiksiz tüm söylediklerini yerine getirdiler. Kızımı gönül rahatlığıyla emanet edebiliyorum kendi çocukları gibi ilgileniyorlar. Hem branş dersleri hem de okulda ki etkinlikleri kızıma çok şey kattı.

D
Duygu Hülakü Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Her zaman okul öncesi eğitimin önemini desteklemiş bir anne olarak 4 yaşındaki kızımı da anaokuluna göndermeye karar verdiğimizde servise vermek istemediğimiz için evimizin yakın çevresinde okul aramaya başladığımızda Sümeyra hanım ile tanıştık. Kafamızda onlarca soru ve heyecanla başladığımızda okulun ilk dönemlerinin tüm zorluğunu okul müdürü Sümeyra hanım ve Fatma öğretmenimizin büyük desteğiyle atlattık. Çok kısa bir sürede kızımızda büyük değişimler gözlemledik. Hareketleri ve olaylara verdiği tepkiler, olumlu yönde değişmeye ve gelişmeye başladı. Daha ilerleyen dönemlerde sınıfımıza Dilek öğretmenimizde katıldı ve biz iki öğretmenimizide çok seviyoruz . Öğretmenlerimize ilettiğimiz her konuya sıcaklıkla yaklasıp çözüm odaklı oldukları için ayrıyetten teşekkur ederım. Doğru eğitimcilerin elinde çocuğumuz yoğrulmaya başladı. Teşekkürler okulumuzun sevgi dolu öğretmenleri ♥️ Çocukları sıkmadan ,eğlenerek öğreten bir kurum teşekkürker BİR DÜNYA ÇOCUK ♥️♥️♥️

S
Selen Özkan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sümeyra öğretmenimle tanışıp biraz sohbet etmek kafanızdaki diğer seçenekleri tamamen elemek demek. Nekadar doğru güvenilir samimi sevgi dolu bir yerde olduğunuzu hemen anlıyorsunuz. Oryantasyon süreci bile "iyi ki" dedirttiriyor insana. Bir Dünya Çocuk Anaokulu çatısı altında emek harcayan a'dan z'ye herkesin yüreğinde kocaman sevgi var. Kızımı sanki hergun aile bireylerimden birine bırakıyor kadar rahat ve huzurluyum, sanırım en önemlisi de bu. Bizim hayattaki "iyi ki"lerimizden Bir Dünya Çocuk Anaokulu. En güzel kısmı da velilerini sonsuz anlayışla dinleyen gerektiğinde terapi yapan Sümeyra öğretmenim:) Sizi Çok Seviyoruz ❤️

V
Volkan Hepgün Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

en başta sümeyra hanım olmak üzere ve öğretmenimiz ayşe hanım sizlere ne kadar teşekkür etsek azdır. kızımız elizin gelişiminde o kadar büyük katkıları var ki kendilerine ve okulunuza teşekkürü borç biliriz. hakkınız ödenmez.. yeni sezonda da görüşmek dileğiyle. bir dünya çocuk anaokuluna sevgilerimizle..

B
Busra Akgul Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kreşte ikinci yılımız ilk kayıt içinde bu bölgede çok araştırma yapmıştım. bence bölgenin en iyi anaokulu. Sahibi sümeyra hanımın tatlı dili güler yüzü zaten sizi en başta etkiliyor. Çocuğumu almaya gittiğimde ayaküstü bile sohbet etmek duygu paylaşmak güzel geliyor. Öğretmenlerimizin hepsi çok güler yüzlü. İyi öğretmen tanımı bence çok kişisel size iyi gelen başkasına gelmeyebiliyor ama Bizim öğretmenimiz merve hanım tam da benim ve çocuğumun beklentisinisi karşılıyor. Kendisi şevkatli, sakin fıtratlı aynı zamnda da çocuklar üzerinde etkisi çok kuvvetli. Seneyede kendisiyle mezuniyet kutlamasını yapacağız inşallah. Birde Necla hanım benim oğlumu kreşe ilk alışmasına yardım edendi, yeri bizde çok ayrı🤗. Ayrıca yemekleri hazırlayan hülya hanımıda burdan teşekkür etmek istiyorum. Eline ve emeğine sağlık. Çocuklar ne yese hülya teyze daha güzel yapıyor diyor. Branş derslerini de değinmek isterim. Özellikle P4C çocuklardaki verimi harika bunu çocukda gözlemleyebiliyorsunuz. Ekolojik tarım, yoga ve zumba bizim favorilerimiz. Diğer branşlar başka okullarda da mevcut ama bu derslerin sadece isim olarak geçmediği içlerinin dolu dolu olduğunu vurgulamak isterim. Bunu en kolay çocugunuzdan anlıyorsunuz. Ben tüm bir dünya çocuk ailesine teşekkür ediyorum. İyiki yollarımız kesişmiş😍 emeklerinize sağlık👏🏻

E
Eren Kahraman Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

3 sene önce bu anaokuluna gelmiştim, bir kişilik yerleri vardı. Benim kızım hafif düzeyde özel gereksinimliydi. Beni bilgilendirirken kızımın özel gereksinimli olduğunu, kınuşma gecikmesi olduğunu söyledim. Bunu öğrenince kontenjanımız dolmuş olabilir dediler, tekrar sorduğumda kontenjanımız dolu alamayız dediler. Sanırım çocuğum özel gereksinimli olduğu için almadılar.

z
zgr trl Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

3 yıldır çocuğumu güvenle gönderdiğim mükemmel bir anaokulu. başta sümeyra hanım olmak üzere çok iyi bir kadroya sahipler. neredeyse hiç bir problem yaşamadık bu süre boyunca. aynı özen ve özveriyle işlerini yapmaya devam edeceklerine eminim.

N
Neslihan Sökücü Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bir Dünya Çocuk Anaokuluyla 1 senemizi geride bıraktık. Çocuğumu kreşe vermeye karar verdiğimde çalışan anne olarak çok araştırdım gittim baktım gördüm , bir okulun kapısından girince o çocukların mutluluğunu okuldaki çocuk sesleri cıvıl cıvıl tamam burası dedim . Ve iyi ki de o gün o kararı verdim çocuğumun başlangıç ve şuan ki noktaya bakınca çocuğumda çok güzel gelişmelere sebep olan , Bir anne olarak çocuğunun güvende olduğunu bilmek ve bunu hissetmek eğitimlerine olan katkılarından dolayı Dilek Hocamız ,Okul Yönetiminden Sorumlu Sümeyra Hanım ve bünyesindeki tüm personele en içten dileklerimi buradan yazıyorum iyi ki denk geldik de yollarımız kesişti . Birlikte uzun zamanlar var önümüzde bu mesajı okuyan herkese gönül rahatlığıyla evladınızı emanet edeceğiniz aile ortamı içinde olacağı samimiyete sahip kurum . Teşekkür ederim hayatımıza dokunduğunuz için.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait