Esto Restaurant

Esto Restaurant

Gıda ve İçecek Fatih 11 görüntülenme

Esto Restaurant, Sultanahmet'te, Mavi Camii yakınında yer alan otantik bir Türk restoranıdır. Zengin kebap çeşitleri ve geleneksel yemekleri ile İstanbullular ve ziyaretçiler için keyifli bir yemek deneyimi sunar. Güler yüzlü hizmetiyle, lezzetli yemeklerin tadını çıkarabileceğiniz samimi bir ortam sağlar.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

a
ahmet kaan akpunar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Tiftik etli keşkek ve testi kebabı yedik. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ortam çok otantik. Iftar için gelmiştik doğrudan iftar menüsü yok ancak yanına iftariyelik getiriyorlar. Çorbaları da epey bol kepçeyi. Lezzet ve hoş vakit geçirmek istiyorsanız buraya gelmenizi tavsiye ederim

E
ELİF KIZILTAŞ Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler çok başarılı. Oldukça memnun kaldım. Servis, ilgi ve kibarlıkları için ayrıca teşekkür ediyorum.

S
Sultan Sena Cantürk Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İftar için geldim. Yemek siparişine çorba çay iftariyelik ikram edildi. Özenle hassasiyetle ilgilendiler. İftar için de %20 indirim yapıldı. Vaktiniz varsa tatlı da ikram edelim dediler. Böyle esnafların çoğalması dileğiyle. Allah bereket versin 🙏

A
Alma Abdulkhanova Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İyi akşamlar, Restoranınızda keyifli bir akşam yemeği yediğimizi, hizmetten ve hazırlanan yemeklerden çok memnun kaldığımızı belirtmek isterim, yemekler çok lezzetliydi.

U
UMUT TAN SARIGÜL Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sultanahmet'te aç kaldığımız bir vakit arkadaşımla tesadüfen geldik. Çalışanlarının nezaketi ve konuklarına ilgileti alakaları çok iyiydi. Çorba ictik yanında meze getirdiler ayrıca kendi yaptiklari sıcacık ekmek. Ardından kuşbaşılı kaşarlı tadı damağımizda kalan bir pide yedik. Kahve istedik bu da bizden olsun diyerek katmer ikram ettiler. Gerçekten güzel bir deneyimdi. Bu civarda yiyecekseniz tercih sebebi olmali. Kesinlikle tavsiye ederim.

S
Selim Kalkan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Lezzet, kalite ve samimiyetin bir araya geldiği harika bir deneyimdi. Yemekler gerçekten çok başarılıydı ama asıl farkı yaratan Cihan Bey’in misafirperverliği oldu. İlgi, alaka ve güler yüzü sayesinde kendimizi çok özel hissettik. Böyle işletmelerin artması dileğiyle, kesinlikle tekrar geleceğim 👌

E
Elif Sarıkaya Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ailemizle gittiğimiz harika deneyim❤️ Akşam yemeğinde,Sultanahmet ve Yerebatan Sarnıcı’nı gezdikten sonra deneyimlediğimiz harika Türk lezzetleri restoranı.Karşılamadan servise güler yüzlü hizmetiyle üst düzey. Başlangıç mercimek çorbası,gevurdağı salatası ve balon ekmek,zeytin ezmesi sonrası ana yemek Alinazik,İskender çok lezzetliydi. Tatlı olarak dondurmalı katmer tercih ettik. Işıklarla süslendirilmiş ambiyans çok hoş Sakinleştirici arka fon müzikleri ortama şıklık katmış. Başarılarınızın devamını diliyoruz.

T
Tuba EVREN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ben vejetaryenim. İki sokak boyunca bakınarak geldim buraya. Yiyecek seçeneklerinin fazlalığı yüzünden buraya oturdum; hem salata, hem de falafel yedim. Et yemekleri de sayfa sayfa, bol çeşitli görünüyor. Açık bölümde birkaç vantilatör var, hava fena değil. Dışarıda oturan kalabalık bir grup var ama hala yer var. Bazen, trafik akan yan sokaktan araç kornaları gürültü yapıyor. Buralardaki tüm fiyatlar yüksek ancak yediğim salatanın kalitesi ve yakın çevredeki fiyatlar yüzünden, buranın makul olduğunu söyleyebilirim. İçeride ve dışarıda oturma yerleri var. Çalışanlar nazik ve sakinler, telefonumun şarjına da yardım ettiler, serviste ilgili ve hızlılar. Köpüklü biram bakır bir kupada geldi, görünce "Ayran benim değil." dedim, şaka gibiydi. Yediklerimden ve buradan memnun kaldım. İşletmenin hem restoranı, yanda da cafesi varmış. Tabii ki park yeri yok ancak mekan sokağın köşesinde, ulaşım kolay.

G
Gokcen S. Soysal Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yorumlara bakarak buraya geldim ve herşeyiyle harika bir restoran bulmuş oldum. Ali nazik ve iskender yedik çok lezzetliydi. Hizmet, temizlik, yemekler çok güzel. Tavsiye ederim kesinlikle.

M
Mustafa Çelik Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

✨ Gerçekten harika bir deneyimdi! Yemeklerin lezzeti, sunumu ve tazeliği mükemmeldi. Özellikle [mix kebap ] favorim oldu — tadı damağımda kaldı! Mekânın atmosferi çok sıcak ve huzurluydu, çalışanlar ise son derece nazik ve ilgiliydi. Kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz. Mutlaka tekrar geleceğim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim! 🌟👏

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait