GRAND BOAT LİNE BOSPHORUS CRUISE TOUR

GRAND BOAT LİNE BOSPHORUS CRUISE TOUR

Fatih 9 görüntülenme

Grand Boat Line, İstanbul'un eşsiz manzarasında, 2 saatlik Boğaz turu sunan bir yat turu işletmesidir. Gün batımında yapacağınız bu keyifli yolculuk sırasında Haliç ve Boğaz güzelliklerini keşfedebilirsiniz. 7 farklı dilde sesli rehberlik hizmeti ile zenginleştirilmiş turlar, anında rezervasyon imkanı ile sizleri bekliyor. Uygun fiyatlarla unutulmaz bir deneyim yaşamak için Grand Boat Line'ı tercih edebilirsiniz.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

M
Mohamed Elsaadawi Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İstanbul su yolları turu muhteşemdi! İstanbul'un hem Avrupa hem de Asya yakalarını keşfetmek için yaklaşık 2 saat geçirmekten çok keyif aldık. Beklentilerimizin çok ötesindeydi. Bu inanılmaz geziyi şiddetle tavsiye ediyorum!

J
Josh Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu insanlar DOLANDIRICI. Tura katılmamızı teşvik etmek için Ayasofya'nın kapalı olduğunu söylediler, ancak kapalı olmadığını gördük. YALANCI REKLAM Tur, ikinci köprüden ve tüm binalardan geçmiyor ve sorarsanız, broşürde tekne rotasının bu yerlerden dümdüz geçtiği gösterilmesine rağmen, size aptalmışsınız gibi bağırıyorlar. Son tura katılırsanız, turun çoğu karanlıkta geçiyor ve hoparlörlerden tek bir kelime bile anlayamıyorsunuz. Bu şirkete güvenmeyin, dolandırıcılar ve sahtekarlar. Mümkün olsa sıfır yıldız verirdim. SAHİBİ, PARROT'UN KENDİ TURLARIYLA İLİŞKİLİ OLMADIĞINI SÖYLÜYOR, ANCAK PARROT'UN ÇALIŞANLARI GEMİDEKİ BİR OFİSTE ÇALIŞIYOR!! YALANCILAR!!

J
Jenny Carrasco #Emocionalizate Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İstanbul'un hem Avrupa hem de Asya yakalarındaki en önemli ve başlıca yerlerini kapsayan, oldukça kapsamlı 2 saatlik bir tur. Rehberin İspanyolca açıklamaları da çok ilgi çekici ve eğlenceliydi. Şiddetle tavsiye edilir.

F
Foti H Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Tekne turu fena değildi. İkinci kat (dışarıda) çok kalabalık olduğundan manzarayı izlemek mümkün değildi. Ancak alt kata indiğimizde deneyim daha iyi oldu. Mikrofon kullanan rehber başlangıçta iyiydi, ancak 30 dakika sonra yorumları rahatsız edici ve sıkıcı hale geldi. Genel olarak, fena olmayan bir deneyimdi.

N
Nur Adilah Sulaiman Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bizden, 2 yetişkin ve 15 ile 10 yaşındaki oğullarımdan (3 ve 8 yaşındakiler ücretsiz) toplam 40 € aldılar. Buluşma noktasından iskeleye yaklaşık 10-15 dakika yürümemiz gerekti. Çok büyük bir gruptuk ama neyse ki herkese yetecek 2 tekne vardı. Teknede atıştırmalık ve içecek satan küçük bir tezgah vardı. Turun tamamı yaklaşık 1 saat 45 dakika sürdü, hiç duraklama olmadı. Açıklamalar birden fazla dilde verildi.

A
Alen Korošec Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Teknede çok fazla insan vardı, hiç de huzurlu bir yolculuk değildi. Kişi başı 10€ ödedik, yani 2 saatlik yolculuk için fiyat makul sayılır.

M
Michail Drizos Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler çok kötüydü. Şarap da öyle. Ama gösteri çok güzeldi!

F
Faizaan Hussain Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Ne öderseniz onu alırsınız, ucuz ve biraz rahatsız bir tekne. Aralık ayında çok kalabalık değildi, farklı yerleri anlatan bir hoparlör var ama sesi zar zor duyabiliyorsunuz. 40 dakika sonra sıkıcı oluyor. "Hype English music" adlı bir çalma listesinden gelmiş gibi yüksek sesle müzik çalıyor. Teknede fotoğrafınızı çekiyorlar, ne için olduğunu söylemiyorlar ama anlaşılan sizin çekmeniz veya sosyal medyada paylaşmanız için değil, yani ne için olduğunu bilmiyoruz 😂, reddettik ama ısrar ettiler, bu biraz garip. Tavsiye etmem, kendiniz gidip yerleri gezmek yerine bu teknede 2 saat oturmak daha iyi. Not: 4 kez hayır dedik ve fiyatı 50 €'dan 35 €'ya indirdi.

s
suleyman bala Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Geçen yıl bu geziye katılmıştım ve gerçekten harika bir zamandı. İnsanlar çok cana yakın, çalışanlar çok nazik. Kesinlikle tekrar yapacağım. Tekne çok temizdi ve yolculuk çok güzeldi. Ve terasta çay içmeyi de unutmayın...

D
Darren Andrews Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İstanbul'un su yollarında harika bir tur. Fiyatı çok uygun, yaklaşık 2 saat 20 €'ya. Gün batımı turunu kesinlikle tavsiye ederim. Beklentilerimizi gerçekten aştı. Bize turu satan Apo harika bir insandı, şehir hakkında çok fazla bilgi verdi ve çok nazikti. Buradaki birçok yorumla aynı fikirde değilim. Birçok yeri ziyaret etmiş ve birçok tura katılmış biri olarak, bunun harika bir gezi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Daha az kalabalık olan ikinci tekneye bindik. Şiddetle tavsiye ederim.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait