İK

İzmir Konak Ödül Anaokulu, Kreş, Gündüz Bakım Evi

Konak 11 görüntülenme

İzmir Konak Ödül Anaokulu, çocukların güvenli ve eğitici bir ortamda büyümelerini sağlamak amacıyla faaliyet göstermektedir. Deneyimli eğitmen kadrosu ile çocukların sosyal, duygusal ve akademik gelişimlerine destek vermektedir. Kreş ve gündüz bakım hizmeti sunan kurum, ailelerin ihtiyaçlarına yönelik esnek çözümler geliştirmektedir.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 19

I
IŞIL Ozseven Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yönetim ve öğretmenlerimiz her zaman çok ilgili ve anlayışlı. En ufacik bir sorun/değişik yaşandığı zaman (öğle uykusu uyumamak mesela) hemen bilgilendiriyorlar. Oğlum her sabah kapıdan içeri gülücükler saçarak giriyor ve akşam almaya gittiğimde gelmek bile istemiyor, o kadar mutlu ki 🙏 Kendilerine çok teşekkür ederim, sayelerinde içim çok rahat 🧿🙏

b
bediş yelbaz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Güler yüzlü sıcak kanlı içten okul yönetimi ve sevgili öğretmenleri oğluma öğrettikleriniz ve ona kattıklarınız için sizlere minnettarım iyiki tanımışız sizleri

A
Alperen Göktuna Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok ilgisiz bir kurum, çocuklarla doğru düzgün ilgilenilmiyor, 24 aylık bebeğe yaptıkları çirkef ve çirkin muameleler ile kesinlikle tavsiye etmiyorum.

B
Buket Kaya Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gözümüz arkada kalmadan çocuklarımızı emanet ettiğimiz.. Aile sıcaklığı olan bir okul. Çocugumuz mutlu biz mutlu iyiki varlar🙏

B
Burçin Polat Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çocuklar ile iletişimleri etkinlikleri ilerliyislerini çok beğendiğim bir anaokul bende çocuk gelişimi okumuş biri olarak çevremdeki çocukları rahatlıkla yonlendirdiğim kuşku duymadığım için minnettarım kendilerini geliştirmek için çabalayan bütün meslektaşlarımı tebrik ediyorum emeğinize sağlık

N
Nihat Ateş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Oldukça ilgisiz, aldıkları parayı hak etmeyen, çocuk psikolojisinden anlamayan bir kadrosu var. 24 aylık bir bebek sevimli olabilir, güleç olabilir, afacan olabilir ama agresif 24 aylık bir bebek için doğru bir tanım mı ? Hiç sanmıyorum. Buraya bebeğini göndermek isteyen 2 kere düşünsün.

İ
İrem Yılmaz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Berbat ötesi bir kurum.Eğitim kurumu demeye bin şahit ister.Çocuklara eğitime dair hiçbir şey kazandırmayan aksine travmalar kazandıran bir okul.Nasıl hala kapatılmadı şaşkınım? Güzel yorum yapanların da hepsi okul sahibinin akrabası.

f
fatma nacak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çalışan bir annenin en büyük sorunudur çocuğunu bırakıp gitmek.Bu okul bir annenin yaşadığı sorunun tam anlamıyla çözümü bence. Gözünüz arkada kalmadan aile sıcaklığı ile çok rahat emanet edebileceğiniz bir kurum.Her anlamda ilgisi ve alakası oldukça samimi ve içten.Taner Bey ve ailesine yürekten teşekküreder tereddütsüz bu kurumu tüm annelere tavsiye ederim.

M
Muhammed Furkan ÖZTÜRK Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Muhteşem bir okul emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait