MR

Matbah Restaurant

Gıda ve İçecek Fatih 7 görüntülenme

Matbah Restaurant, Fatih'te geleneksel Türk mutfağının lezzetlerini modern bir dokunuşla sunan bir restorandır. Misafirlerine samimi bir atmosferde, taze ve kaliteli malzemelerle hazırlanan özenle seçilmiş yemekler sunarak unutulmaz bir deneyim yaşatmayı amaçlamaktadır. Ziyaretçiler, zengin menü seçenekleriyle damak tadına hitap eden bir yemek deneyimi bulacaklardır.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

G
Gözde Varlıklı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gerek konumu gerek lezzeti gerekse hizmetiyle muazzam bir mekan. Kafanızı çevirdiğinizde Osmanlı nın harika mimarisine tabağınızda Osmanlı lezzeti eşlik ediyor. Muhakkak gelip bu hizmeti deneyimlemelisiniz. Servisimizi yapan çalışanlara teşekkürler.

Z
Zehra Krdmr Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İşini keyifle yapan çalışanlar, ambiyansı harika bir mekan,çok tavsiye

Ö
Ömer Darbaz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Özgün bir akşam yemeği için çok doğru bir tercih. Yemekler çok lezzetli. Restoran personeli oldukça kibar ve ilgili. Diş kirası detayı çok güzel düşünülmüş. Çok memnun ayrıldığımız bir akşam oldu.

A
AYSUN SEYHAN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok keyifli bir manzarada, çok güzel bir atmosferde, çok lezzetli bir iftar yaptık. Mekanın enerjisi çalışanlarının güzel enerjisinden doğuyor. Sevgi Hanım sevgi dolu ve işini keyifle yapan çok özenli bir hanımdı. Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Keyifli bir gece geçirdim, en sonunda “diş kirası” da verdiler, bize teşekkür ettiler.

D
D A Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Öncelikle atmosferin harika olduğu bir mekan olduğunu söylemeliyim. Ayasofya camisinin hemen yanında. Servis çok iyi ve çalışanlar oldukça ilgili. Menüden bizim yediklerimizin içinden tavsiye ettiklerim; gemici böreği, humus, kuzu incik ve kavun dolması. Favorim ise gemici böreği✨ Ayrıca hepimize hatıra olması amacıyla takı hediye etmeleri müthiş incelikti.

S
Seyyah Gurme Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Osmanlı mıtfağına aşığım. İstanbul'da Osmanlı lezzetleri hele ki "fine dining" konseptindeyse değmeyin keyfime. Matbah işte tamda böyle bir restaurant. Ayasofya'nın yanıbaşında bir otelin restaurantı. Cumartesi akşam yemek servisinde restaurantın bomboş olduğunu görünce şaşırdım ve işkillendim. Yinede masaya kuruldum ve sipariş verdik. Menü yok denecek kadar az seçenek vardı. İkram olarak nar çiçeği şerbeti(4.5puan), kızarmış ekmek ve cevizli yeşil zeytin ezmesi(4puan) getirdiler. Başlangıç olarak ballı gemici böreği söyledik. Ben çok beğendim Deraliye'de yediğimden çok daha iyiydi. 4.5puan Vişneli yaprak sarması vasat hatta hasat altı.2.5puan Ben sezonu olmasa da seçenek azlığından kavun dolması sipariş verdim. Asitane'de yediğim ayva dolması gibi hayal ederken ciddi hayal kırıklığına uğradım. 1.5 puan Vejetaryen yemek olan nergis kalyesini çok beğendim. Safranlı pirinç pilavı ile beraber servis ediliyor. 4 puan Beklentiyi yüksek tuttuğumdan dolayı olsa gerek hayal kırıklığına uğradım maalesef. Ama yine de kötü restaurant eşiği olan 2.5 puandan daha fazla aldı. Lezzet:3, kalite/fiyat:3/5

Ö
Özgür Gürel Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İki katlı geniş ve ferah oldukça konforlu manzarası muhteşem Michelin 2023-2024 ödüllü restaurantı. Oldukça geniş ve özel bir mönüye sahip...çok ama çok profesyonel ve ilgili bir ekip hizmet veriyor.. özellikle ana yemekler mükemmel zeytinyağlılar, meze ve başlangıçlar çeşit ve lezzet olarak ödüllü bir restaurant olduğunun göstergesi iftar mönüsü başlangıcındaki çorbaya bayıldımmmm özel hazırlanan Osmanlı mutfak lezzetlerinden oluşan tatlıları beş yıldızı hakkediyor... Ramazan ruhunu yaşamak istiyorsanız kesinlikle iftar mönüsünü denemenizi tavsiye ediyorum 🥰

I
Işık Defne Erdemgil Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Birazdan yediğimiz yemeklerin ne kadar mükemmel olduğuyla ilgili birçok şey söyleyeceğim ama her şeyden önce hissettiğim her şeyi özetleyecek tek bir cümleyle başlayacağım: Salondan mutfağa gidip hazır yemeği yemeye üşenen biri olarak, bugün burada yediğim herhangi bir şeyi yemek için Manisa'dan İstanbul'a gelebilirim. Şimdi hazırsanız başlıyorum: Nar çiçeği şerbeti: bu arkadaşı bize geldiğimizde ikram olarak verdiler. Aroması aşırı güzeldi. Yani narın bile ağzı açık kalmıştır oha beni nasıl bu hale getirdiniz demiştir. Gerçekten bayıldım. Vişneli tarhana çorbası: vişneye gelene kadar konuşulacak çok şey var. Tarhana zaten daha tabağın dibindeki vişne kaşığıma park etmeden tattığımda direkt oha yediğim en iyi tarhana dedirtti. Vişneler de beklenmedik bir şekilde aşırı uyumluydu. Vişneyi de yakıştırmayı becermeyiverseydiniz yani dimi ama yok manyak güzel olmuş. Narlı marul salatası: yani bu restorantın beni nara aşık etme gibi bir hedefi olmalı diye düşündürdü direkt. Nar, havuç, mor lahana, dereotu, maydanoz marul allahım o kadar güzeldi ki her çatalı yanaklarından öpüp öyle yiyesim geldi. Mercimekli lahana sarması: Benim için sonsuza kadar normal pirinçli lahana sarmasını mahvetti. Lahananın içinde mercimeğin standart olması için yasa önerisi sunmayı düşünüyorum. Çünkü böyle bir kombinasyon varken gerçekten pirinci niye sadece asma yaprağına bırakmıyoruz onu anlayamadım. Baklava: Normalde baklavayı hiç sevmem ama yani şu kombinasyon beni yok eder zaten: tereyağı kokusu, bal tadı, ceviz. Bi de psikopat gibi sıcacık getirmişler mutluluktan beyaz ışığı görecektim. Kahve: en son bi de orta şekerli kahve içtim. Onun da tadı aşırı güzeldi bari onu kötü yapın dimi ama hayır. Yani gerçekten bi de finalde böyle bi son dokunuşla beraber mutluluktan kanat çıkaracaktım. Eve dönünce dişlerimi fırçalayacaktım ama ağzımı ikna etmek çok zor oldu. Dişlerim tutturdu ben mercimekli narlı macun isterim artık diye. Zor ikna ettik. Yemeklerin performansı o kadar iyiydi ki ben kendim yeterince iyi olmamam üzerine kaygılandım. İştahım hiç yoktu 3 gündür şu anda o ne demek onu bile hatırlamıyorum. Zaten böyle yemeklerin varolduğu bir dünyada artık benim için iştahsız olmal münasebetsizlik o derece sevdim yani.

C
Caner Coşar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İstanbul’un tarihi dokusunu tabağınıza taşıyan muazzam bir durak. Başlangıçtan sona her şey çok başarılıydı ancak finaldeki kabak tatlısının kıvamı ve lezzeti unutulmazdı. Servis kalitesi ise Sevgi Hanım’ın pozitif enerjisi ve profesyonelliği sayesinde bir kat daha artmış.Kesinlikle tavsiye ederim.

G
Gülcan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Son zamanlarda gittiğim en en en güzel mekan saygı var çalışan arkadaşlar çok güzel ve saygılı yemekleri çok güzel ve hafif iftar heryerde yapilmiyor çay ikramları çok begendim

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait