Nizam Turizm hac umre ve kültür turizm Seyahat Acentesi

Nizam Turizm hac umre ve kültür turizm Seyahat Acentesi

Fatih 11 görüntülenme

Nizam Turizm, Fatih’te faaliyet gösteren bir seyahat acentesidir. Hac, umre ve kültür turizmi alanında sunduğu hizmetlerle, müşterilerinin en iyi deneyimi yaşamasını hedefler. Keşfedilmeyi bekleyen farklı destinasyonlarla seyahat planlarınızı zenginleştirir.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

S
Sevda Kıvrak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Umre yolculuğumuzda Nizam Turizm ile yola çıkmak bizim için gerçekten büyük bir nimet oldu.Annem ve ben daha önce hiç böyle bir tecrübemiz olmadığı hâlde, kendimizi bir an bile yabancı ya da yalnız hissetmedik. Hocalarımız Mustafa hoca ve Nihal hocamızın ilgisi, şefkati ve sabrı tarif edilemezdi. Her adımda elimizden tutup yönlendirdiler; bilmediğimiz her şeyi güzelce anlattılar. Maneviyatı iliklerimize kadar hissetmemize vesile oldular. Gruptaki bir ablamızın, defalarca hac ve umreye farklı firmalarla gitmesine rağmen en çok bu turdaki hocamızdan memnun kaldığını söylemesi de bizim için ayrı bir mutluluktu. Demek ki hissettiğimiz o samimiyet gerçekten çok kıymetliymiş. Sadece ibadetlerde değil, en zor anlarımızda da yanımızdaydılar. Hastalananlarla özel olarak ilgilenmeleri, hastaneye götürüp tekrar güvenle otele bırakmaları bize büyük bir huzur verdi. Otelde Türk yemeklerinin olması, sınırsız ikramlar… Hepsi bize gurbette değil de evimizdeymişiz gibi hissettirdi. Bu yolculuk sadece bir umre değil, kalbimizde iz bırakan çok özel bir hatıra oldu. Grup arkadaşlarımızda harıka insanlar iyi dostluklar kazandık. Emeği geçen herkesten Rabbim bin kere razı olsun. İyi ki bu güzel ekiple yolumuz kesişmiş. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. 🌸

M
Meryem KALAFAT Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Benım ilk Umre yolculugumdu. Tavsıye uzerıne nızam turızmle gıtmeye karar verdık. Iyıkı de öyle yapmısım. Çok memnun kaldım. Hersey mükemmeldı.Ozellıkle hocalarımız çok ilgilı sabırlı ve fedakardı. Bizi her konuda destekledıler.Allah razı olsun hepsınden. Bır daha gıtmek nasip olursa, tekrar Nızam turızmle gıtmek ısterım.

A
ACADEMY ELEKTRONİC Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Nizam Turizm Fatih Şubesi sayesinde ilk umremi huzurla ve gönül rahatlığıyla tamamladım. Şube yetkilileri her soruma yardımcı oldular, süreç boyunca samimi ve profesyonel davrandılar. Hem organizasyon hem rehberlik açısından beklediğimden çok daha iyi bir hizmet aldım. Kendilerine teşekkür eder, Allah razı olsun derim. İnşallah tekrar nasip olur. #NizamTurizm #FatihŞubesi #Umre #Hac #UmreHizmeti #Memnuniyet #TavsiyeEdilir #Medine #Mekke #UmreYolculuğu #Teşekkürler #HayırlıYolculuk

E
EMEL KARAKAYA Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Umre ziyaretim kapsamında tercih ettiğim bu tur şirketiyle ilgili genel olarak memnuniyetimi belirtmek isterim. Özellikle umre süresince bizimle ilgilenen Mustafa aysan hocamızın ve diğer hocalarımızın rehberliği, anlatımı ve bilgisi gerçekten çok değerliydi. Manevi anlamda dolu dolu bir süreç geçirmemize büyük katkı sağladı. Aynı şekilde tur şirketinin genel olarak ilgisi, her konuda ulaşılabilir olması ve sorunlarımıza çözüm odaklı yaklaşması da güven vericiydi. Kendimizi sahipsiz hissetmedik, her zaman bir muhatap bulabildik. Bununla birlikte bazı konularda iyileştirme yapılabileceğini düşünüyorum. Özellikle hastalandığımızda yeterli destek alamadık. Hastaneye götürüldük ama Diyanetin hastanesinde 3 saat sıra beklemek zorunda kaldık ve sonunda doktor sadece birkaç ilaç verip gönderdi.Başka bir tur şirketinde çalışan görevlinin umrecisini doktora getirdiğini gördüm ,görevli içeri girip doktorla konuştu doktor hastaya hemen müdehale etti .Bu verdiğim örnekteki gibi Bu tür durumlarda daha hızlı ve etkili bir destek sağlanması gerektiğini düşünüyorum. Konaklama açısından otelin konumu oldukça iyiydi; Kabe’ye ulaşım çok kolaydı. Ancak hijyen konusunda beklentim daha yüksekti. Ayrıca yemek saatlerinde oluşan yoğunluk nedeniyle uzun kuyruklar oluşuyordu ve bu yüzden zaman kaybetmemek için bazen yemek yiyemediğimiz durumlar oldu. Yemek sıraları 2 yerden değilde 4 5 yerden yürütülse daha az sıra olur.Bunlar otelle konuşup düzeltilebilir .Çamaşırhane imkanı olmasına rağmen makinelerin çoğunun çalışmaması da ayrı bir eksiklikti.Bunlarda otelin teknik ekipleriyle görüşülüp düzeltilebilir .Ya da böyle sıkıntılar yaşanmayacak farklı oteller tercih edilebilir . Gerçi böyle aksaklıkları başka tur şirketleriyle giden kişilerdende çok duydum .Hijyen konusuna Araplar genel olarak önem vermiyor sanırım .çamaşır makinesi sorunu , yemek kuyruğunu tüm turlardan duydum . Tüm bu olumsuzlukları, hizmetin daha da iyileştirilmesi adına belirtmek isterim. Çünkü genel anlamda tur şirketinin yaklaşımı ve rehberlik hizmeti gerçekten takdire değer. Ayrıca gidiş yolunda valizimin kırılması üzerine, hava yolu ile uğraşmamam için yeni bir valiz temin edeceklerini söylemeleri de müşteri memnuniyetine verdikleri önemi gösteriyor. Ayrıca dönüş yolculuğunda eşyalarım maxinum ağırlığı fazlasıyla aşmıştı ve eşya parça sayımda fazlaydı , şirket tek bir kuruş para ödetmeden veznelerden geçirtti bizi .Bu konudada çok memnun kaldım . Genel olarak memnun kaldım , Tekrar tercih ederim .biz 3 kişi gelmiştik , hepimizde bir daha gideceğimiz zaman nizam turizmi tercih edeceğiz .

A
Ahmet Kızıltaş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Biz 4 ocak tarihli tura katıldık. Öncelikle Alaaddin hocama cok teşekkür ediyorum. Cok mülayim cok nazik bir kişiliğe sahip. Genel anlamda memnun kaldık. Tabi bir iki eksik olmasi cok doğal. Medinedeki otelimiz hem bina olarak cok iyi cok güzeldi odalar gayet temiz ve bakimli, restoran bölümü hijyen açısından harikaydı acik bufe yemeklerde lezzetli idi.,hemde konumu cok güzeldi. Cok memnunum kaldık. Mekke otelinde ise hijyen olarak sıkıntı yaşadık. Medinedeki oteli gördükten sonra burasi bize bir tık kotü göründü. Konum olarak mahbes otobüs durağına yürüme 3 dk. 24 saat ücretsiz servislerle yine 3 dk da variyorsunuz. Mekke sorumlusu serdar abi Ve abdulaziz kardesim ne sıkıntımız olduysa hiç ikiletmeden her sorunumuzu çözdüler. Allah razı olsun onlardan. Gerçekten cok profesyonel kişiler keske nasip olsada bende onlarla birlikte o ekiple calisabilsem. Biz genel anlamda memnun kaldık. Yaşamış olduğumuz tek olumsuzluk mekke deki otelin tutumuydu. Birde piknik molası verildi sagolun ibadetlerimize ufak bi es verip lezzetli bir mangal yedik toplu bir sekilde. Yakın zamanda yeniden görüşmek umidiyle

y
yılmazkndl Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

18–31 Ocak 2026 tarihleri arasındaki ilk umre yolculuğumuzu Nizam Turizm ile gerçekleştirdik ve maalesef bu manevi yolculuk bizim için tam bir hayal kırıklığına dönüştü. İstanbul’dan uçağa binene kadar bizimle ilgilendiler, sonrasında ise mağduriyet yaşattılar Medine’de konakladığımız otelin odası son derece küçüktü, ailecek zor sığdık. Yemeklerin 18.00–22.00 arası verileceği söylenmesine rağmen saat 20.00’den sonra çoğu zaman yemek kalmıyordu, ufak bir gecikmede bile mağdur olduk. Mekke’deki otel ise bize söylenen yere göre uzaktı, Medine’ye kıyasla şartları idare eder düzeydeydi ama vaat edilen konuma uygun değildi. Tur programında yazan gezi ve ziyaretlerin yaklaşık onda altısı hiç yapılmadı, sadece kağıt üzerinde kaldı. Dış gezi denilen gün, otobüs şoförü turun ortasında “işim var” diyerek bizi otele geri bırakıp gitti ve gezi yarım kaldı. Diğer gitmek istediğimiz yerlere ise ancak otobüs şoförüne ekstra bahşiş vererek gidebildik. Hira Dağı’na götürülmedik, görmek istediğimiz için kendi imkanlarımızla araç tutup para vererek gitmek zorunda kaldık. Veda yemeği denilen organizasyon da sonradan, üstelik yaklaşık dört saat kala iptal edildi. Dönüş uçağında kahvaltı verileceği söylenmişti, o da verilmedi. Beşinci umre hediyesi denildi, ancak sadece dört umre yapabildik. Verilen sözlerin büyük kısmı lafta kaldı ve yerine getirilmedi. Bütün bu aksaklıklar nedeniyle umre boyunca defalarca hayal kırıklığı yaşadık. Hocamız elinden geleni yapmaya çalıştı, kendisi iyiydi bizimle ilgilendi fakat şirket sözlerini tutmayınca o da bizim yanımızda mahcup kaldı. Tek tesellimiz, bütün bu olumsuzluklara rağmen kutsal toprakları Kabe'yi görmüş ve ibadetlerimizi yerine getirmiş olmak oldu. Bu şikayeti, özellikle diğer insanların bizim yaşadığımız hayal kırıklığını yaşamaması için yazıyorum. Ben bir daha Nizam Turizm ile umreye gitmeyi kesinlikle düşünmüyorum.

A
Aydin Bedir Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Hocaları çok kaliteli ve güler yüzlü hepsi tek tek ne sorumumuz var ise ilgilendiler hepsinden Allah razı olsun gerek Mekke gerek Medine ki arkadaşlar sorumlular çok ilgilendiler yemeklerini çok güzeldi Türk yemekleri gibi Mustafa hoca elif hoca Zeynep hoca hepsinden Allah razı olsun çok güzel insanlar 1 Yıldızı kırma sebebim verdikleri çantalar dan dolayı biraz daha kaliteli olabilirdi nizam turizm ve ve çalışanlarına çok teşekkür ederim

F
FERAT GÜLVER Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

10 Mart 2026 Mustafa Aysan hocanın umre ekibinde yer aldım ve çok şükür gönül rahatlığıyla yapılması ve gidilmesi gereken yerlere giderek/ görerek umremizi tamamlayıp evinize döndük. Nizam Tur ekibinden memnunuz ve hepsine teşekkür ediyorum. Çok büyük bir teşekkürü de Mustafa Aysan hocamıza iletmek istiyorum. 55 kişilik ekibimize grup bilincini, hoşgörüsünü ve dayanışmasını ilk günden son güne kadar diri tutup umre ibadetimizden ayrı bir haz almamıza vesile oldu. Gidilecek her yere götürdü bizleri ve bunu yaparken yapmış olduğu “5 Sohpetleri” ile sağladığı motivasyonla hasta olanlar bile “ben de geliyorum” dediler. İşte bu duygularla; “Umre arkadaşı” olarak çıktığımız bu yolculukta “Cennet kardeşi” olabilme duasıyla tekrar Mustafa hocam başta olmak üzere tüm Nizam Tur ekibine teşekkürlerimi sunuyorum.

F
Furkan Işık Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

NİZAM Turizm ile ilk umre yolculuğu yapıyorum tüm hizmetlerden son derece memnun kaldım konaklama, otel yemekleri, gezi, ibadet hepsi 10/10 hocalarımız sabırlı ve güler yüzlü her konuda yardımcı oldular başta Mustafa hoca, Harun hoca, Nihal hoca olmak üzere nizam turizm ekibine çok teşekkür ediyorum iyi ki nizam turizm ile umreye gelmişim. Allah bu ekip ile tekrardan umre ve hacca gelmeyi nasip etsin

M
Mehmet Akdag Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

2026 Hac yolculuğumuzu, her anı maneviyatla dolu, unutulmaz bir ibadet ikliminde tamamlamanın huzurunu yaşıyorum. Bu eşsiz organizasyonda emeği geçen Nizam Tur’a, bizlere rehberlik eden kıymetli Mustafa Aysan hocamıza, yine manevi rehberimiz olarak bizlere eşlik eden Adem Bektaş hocamıza ve Arabistan’daki görev sürecinde kıymetli desteklerini esirgemeyen Aziz kardeşime yürekten teşekkür ederim. Tesbihat namazlarımızdan, sabah ve gece gerçekleştirdiğimiz grup tavaflarımıza, her akşam saat 22.00’de yüreğimizi ferahlatan sohbetlerimizden, okuduğumuz kuran ve çektiğimiz salavatlara kadar her detay büyük bir titizlikle organize edilmişti. Bu kutsal topraklarda kurulan dostluklar ve birlikte edilen dualar ömür boyu kalbimde olacak. Başta bu yolu beraber yürüdüğümüz 50 gönül dostum olmak üzere, emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Rabbim niyetlerimizi kabul, haccımızı mebrur eylesin. Tekrar Allah'ın Misafirliği nasip olması duasıyla.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait