NOWLOGİ LOJİSTİK

NOWLOGİ LOJİSTİK

Lojistik ve Nakliyat Fatih 7 görüntülenme

Nowlogi Lojistik, denizyolu, havayolu ve karayolu taşımacılığı alanında uluslararası hizmet sunmaktadır. Fatih merkezli firma, müşteri ihtiyaçlarına yönelik güvenilir ve hızlı çözümlerle sektördeki yerini sağlamlaştırmıştır. Taşımacılık süreçlerinizde profesyonel destek almak için Nowlogi'yi tercih edebilirsiniz.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

U
Umut Mutlu Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Her zaman en güvenilir ve en hızlı şekilde kargomuzu teslim ettiğiniz için çok tşkler 🤲

A
Ali Can Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Tahtakale lojistik ailesine özellikle damla hanıma çok teşekkür ediyorum. Fiyatlandırma takip konusunda sürekli bilgilendirdi. Herhangi bir sorunda direkt çözüm odaklı oluyorlar. Teslimata kadar sürekli de bilgilendiriyorlar. Güvenilir ve en hızlı şekilde teslimat ✅

f
fermani çabuk Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Tahtakale Lojistik , güvenle çalışacağımız ilkeli dürüst işini sonuna kadar takip eden tüm olumsuzluklara karşı çözüm için mücadele eden. Ben fashion_ferman olarak kendilerine çok teşekkür ederim tüm çalışan personeline.

D
DIDEM GURER Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu firma ile Türkiye’den Madrid’e, karayolu ile içinde yaklaşık 900 EUR’luk kırılacak, el yapımı, özgün ürün olan bir koli taşıttım. Başta bana çok güzel vaatlerde bulundular ancak bana gelen koli darmadağın, patlamış, içindeki özel ürünlerim kırılmış halde idi. Bunun sorumluluğunu almalarını ve zararımı telafi etmelerini talep ettiğimde kaçtılar ve hatta suçu bana attılar. Yöneticilere zaten ulaşılamıyor.

K
Kadir Gülaz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İngiltereye gönderdiğim Kargoyu güvenli ve sağlam bir şekilde ulaşılmasında yardımcı olan damla hanıma çok teşekkür ederim. Kendisi Kargo’nun teslim alınmasından ve teslim edilmesine kadar başından sonuna kadar takip etti 🙏

G
G Konisa Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu odemeyi bilmeyecek kadar tecrubesiz ler Yada musterileri bu sekil ucuz fiyat verip sonradan 7000 tl extra talep ediyorlar. Ustune odeme yapilmaz ise havalanin da gunluk kira parasi tutacagi ni soyleyip korkutuyorlar. Bu sirketin yoneticisi ne sormak isterim Sizden habersiz calisanlariniz musterilerden harac mi kesiyorlar? Yoksa sizin calisma sekliniz boyle mi?

H
Hüseyin Çağlar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

yolladığım koli bir ay boyunca gümrükte kaldı, operasyon konusunda o kadar bilgisizler ki bana gümrük müşaviri var mı diye sordular. Kendim uğraştım ettim fedex ile iletişime geçtim. Ürünün gümrükte takıldığını vergi çıktığını öğrendim. Vergi problem değildi ancak ürün takıldı. Yoruldum ve uğraşmak istemediğim için ürünü imha ettirdim. Üstüne alman gümrüğü imha parası ve 1 ay tazmin bedeli çıkardı. Bu tazmin bedelinde kendimin suçlu olmadığını belirterek ödemeyi yarı yarıya yapalım teklifinde bulundum. Hiç bir sorumluluk üstlenmediler. Ödemesem benlik problem yoktu çünkü fatura onlara kesilmişti. Ancak büyüklük bizde kalsın dedik ödedik, biz adap bilen insalarız. Kimseye tavsiye etmiyorum mağdur olursanız oraya buraya mail atın demekten başka bir becerileri yok.

P
Piyasa Uzmanı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Vermiş olduğu hizmet kalitesi ile sadece gönderinizi diğer firmalar gibi A noktasından B noktasına taşımakla kalmayıp, teslim alma noktasından teslim etme noktasına kadar tüm hareket ve hizmetleri bizzat takip eden küçük butik ama kaliteli hizmet veren bir lojistik firması. Bu yüzden yıllardır Sultanahmet ve çevresinde tüm dünya ülkelerine hizmet veriyor.

J
Johanna Rivera Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Mükemmel kişi her şeyi iyi açıklıyor, paketin iyi takibi ve İspanya'ya varış süper hızlı, verimliliğiniz için çok teşekkür ederim, şüphesiz tekrar paket gönderdiğimde bu şirketle yapacağım

s
sevcan alibaz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Güzel olan yorumlar büyük ihtimalle kendileri akrabaları filan zannediyorum 250 € alıp 3 günde gidecek paketi 10 günü geçti zorla teslim ettiler gümrüksüz vergisiz göndermenize rağmende 85 € ödeme çıkarttılar bu firma ile kesinlikle çalışılmaz. Telefonda bana aktardığıniz şeyler kargo çıktı bugün teslim edilecek yarın teslim edilecek diye oyalamanizdi karayolu ile göndersek oda aynı vakit zaten belkide karayolu gitti nereden biliyoruz birde şu var çalışanıniza ben özellikle söyledim gümrük çıkmasın diye ama siz öyle değil diyorsunuz sonrada çalışanın işten çıktığını söylüyorsunuz bu nasıl oluyor Allah aşkına ben sizinle 2 sene öncede aynı seyleri yaşadım tekrar şans vermek istedim demekki çalışma şekliniz hep böyle

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait