ÖF

Özel Fatih Hastanesi

Sağlık ve Tıp Fatih 7 görüntülenme

Özel Fatih Hastanesi, sağlık alanında kaliteli hizmet sunmayı amaçlayan bir sağlık kuruluşudur. Modern tıbbi ekipmanları ve deneyimli sağlık profesyonelleri ile hastalarına güvenli ve etkili tedavi seçenekleri sunmaktadır. Fatih'te, çeşitli branşlarda uzmanlaşmış kadrosu ile sağlık hizmetlerine erişimi kolaylaştırmaktadır.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

B
Babe Kchr Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Lanet bir hastane sezeryan sonrası derim ölmüş mahkemeye gittik, maddi manevi tazminat davası açtım ve kazanacağımdan da yüzde yüz eminim. Aklınız varsa gitmeyin. Sadece bunu söylüyorum. Bir yerden bu kadar şikayet varsa emin olun hizmet yoktur. Kendinizi seviyorsanız evladınızla ilgilenmek istiyorsanız benim gibi olmamak için bu hastaneden uzak durun. Telefonlara da sürekli şikayet geliyor o yüzden dönmüyorlar

A
Aybk Aybuke Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Öncelikle cimer ile iletişimde olduğumu söylemek istiyorum Mecburi sezeryan ameliyatımda Sevim köse tarafından karnımı karpuz gibi yarmalarından mı ameliyatta acı hissedip komple bayıltılmamdan mı odam da hasta bakıcısından tutup doktor ve muhasebeye kadar azar yememden mi bahsetsem bilemiyorum. Para verip Afganistan da bir hastaneye gidin hem daha temiz hem daha tecrübeli olurlar. O kadar terbiyesiz ki çalışanlar ve doktorlar hasta ile konuşmayı bilmiyorlar. Para için her şeyi yapıyorlar. Sonra siz kimsiniz modundalar. 40 bin tl para ödedim haram zıkkım olsun. Hastanenin yetersiz elemanı da mevcut hasta bakıcı ile kat hizmetleri görevlisi aynı gibi hatta bazen başka işleri bile yaptırdılar… temizlik sıfır zaten

A
Asalarichi aka Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Aslinda 5 puan alacak yer değil burasi. Her şey için para istiyorlar ama hastaya bakmiyorlardi. Muna hanim sağ olsun her şeye dikkatli bakiyor. Böyle giderse burasi en iyi hastane olur bence.

G
Gelinkizlar Gelin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Muna hanım para ödenmesini istediği kibarlık ve özeni keşke hastalara karşı da gösterse, Sevim köse pişmanlıktır. Ameliyatlı Hastaya çık git diye bağıracak kadar insanlık eğitimi almamış dr ve şımarık ekibi.

h
hasan hüseyin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sevim köse ve ekibi pişmanlıktır. Saygısız bir ekip ve ilgisiz bir hastane. Cimere yaptığımız şikayetler sonucu buraya da yazalım. Hastane de temizlik görevlisi hem hasta bakıcılığı hem de hemşirelik yapıyor yani para için sokaktan birini bulup insan hayatını tehlikeye atarlar.

M
Merve Calin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok kötü bir hastane asla tavsiye etmem. Canınızı bunlara emanet etmeyin. Özellikle doğumhane kısmı. İnsanı azarlayarak muamele ediyorlar sanki hayrına yapıyorlar

M
Muhammed Alacacı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Özel Fatih Hastanesi'ne yapılan ziyaretler ve edinilen izlenimler, kurumun hizmet kalitesi ve hasta odaklı yaklaşımı konusunda ciddi endişeleri beraberinde getirmektedir. Gözlemler, hastanenin bazı temel hizmet alanlarında önemli aksaklıklar yaşadığını ortaya koymaktadır. Hastanenin en çok eleştirilen yönlerinden biri, hasta karşılama ve iletişimdeki yetersizliklerdir. Resepsiyon ve bilgi görevlilerinin tutumları, bazı durumlarda ilgisiz ve aşağılayıcı olarak nitelendirilmekte, bu da hastaların ve yakınlarının zaten hassas olan durumlarında ek bir stres kaynağı oluşturmaktadır. Türkçe konuşma konusunda yaşanan sıkıntılar ve personelin genel tavırları, hasta memnuniyetini olumsuz etkileyen başlıca faktörlerdendir. Fiyatlandırma ve faturalandırma süreçlerindeki şeffaflık eksikliği de sıkça dile getirilen bir sorundur. Hastalardan yüksek ücretler talep edildiği, ancak verilen hizmetin bu ücrete karşılık gelmediği iddiaları bulunmaktadır. Bir serum için yüksek meblağlar ödenmesi ve fişlerdeki tutarsızlıklar, hastaların dolandırıldığı hissine kapılmasına neden olmaktadır. Ayrıca, kullanılmayan ilaçların fiyattan düşülmemesi gibi durumlar da finansal açıdan mağduriyet yaratmaktadır. Acil servis hizmetleri ve genel hijyen standartları da ciddi eleştiri konusu olmuştur. Acil bölümünün kapasitesinin yetersiz olduğu, personelin ilgisiz davrandığı ve hatta alerjik reaksiyonlara dahi yeterli özenin gösterilmediği belirtilmektedir. Hastanenin genel temizlik seviyesi, sağlık kurumlarından beklenen hijyen standartlarının çok altında kalmaktadır. Bu durum, hastaların enfeksiyon kapma riski taşıdığı endişesini doğurmakta ve hastane ortamının güvenliğini sorgulatmaktadır. Stajyer kabul süreçlerinde dahi talep edilen yüksek ücretler ve acil servisin "aşırı küçük" olması gibi gözlemler, hastanenin genel işleyiş ve altyapı sorunlarına işaret etmektedir. Sonuç olarak, Özel Fatih Hastanesi'nin genel itibarıyla "para odaklı" bir yaklaşıma sahip olduğu ve hasta sağlığı ile memnuniyetini ikinci planda tuttuğu yönünde güçlü izlenimler oluşmaktadır. Hastanenin bu temel sorunları gidermesi ve hizmet kalitesini artırması için kapsamlı ve acil adımlar atması gerekmektedir.

H
Hüseyin Ercan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kızım burada ameliyat oldu ama hem sağlığı hem psikolojisi bozuldu parayla rezil olduk. Sevim köse ve ekibi umarım hayatda size psikolojisini bozdugunuz insanların ahını yaşatır. Kızımın karnıni parçalamış üstüne birde fazla anesteziden beyinde sıvı birikmesi oluşmuş. Bu ah size yer vermesin ömrümüzde

M
Maks Kuwandıkow Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Asla tavsiye etmem. Dogum yaptım bu yakında çok kötü Çok pislik içinde. Hijyen yok. Sıcak su bile yok . Çarşaf sorduk onu bile vermiyorlar temiz Çarşaf yok diyyolar. Lawaboya girdim elini yikiyorsun şey yapıyorsun aşası biraz su oluyor dimi,ona bile temizlikçisi laf söylüyor pis yapmışsinz diye Tövbe estağfurullah.. Banyoda sıcak su gelmiyor dedim napıcan diyyo,yıkanıcam dedim bizde yıkanmiyorlar evlerinde yıkanıyorlar diyyo o zaman niye duş var her odada. Hiç tawsiye etmem valla Allah var yukarıda. Hemşireler hiç bişey bilmiyorlar sadece işsiz kalmamak için çalışıyorlar galiba.aşı kartını bile yalniş bir oglan çocugun kartını verdiler kan grubu yanlış yazmışlar. Çok kötü bir hastane. Ama Dogum doctorum çok iyiydi sadece ona teşekkür ediyorum Allah razı olsun. İsmini unuttum.. 1 tane yıldız bile hak etmiyor bu hastane

D
Dunya Baltayeva Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Telefonlara niye bakmıyorsunuz açıp suratımıza kapatıyorsunuz böyle bi hastane ben görmedim yönetici kimse bunları kontrol etmeleri şart işini düzgün yapan birini getirip oturtması lazım

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait