Özel Medivia Hospital Hastanesi

Özel Medivia Hospital Hastanesi

Sağlık ve Tıp Üsküdar 7 görüntülenme

Özel Medivia Hastanesi, Üsküdar'ın Çengelköy semtinde yer alıyor. Modern tıbbi altyapısı ve 58 yatak kapasitesi ile geniş bir sağlık hizmeti sunmaktadır. Hastane, poliklinik ve yoğun bakım üniteleriyle hastalarına kaliteli bir bakım sağlamayı amaçlamaktadır.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

I
Ismet Yalcin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çağrı merkezindekler cafede takılıyor galiba 3 defa aradım bekleyenler arasında ilk sıradasınız diyor ama telefona bakan yok bu nasıl özel hastane anlamadım. Güncelliyorum yarım saati geçti hala telefonlara bakan yok çocuğum yoğun bakımda bilgi alıcam ama ulaşamıyorum malesef.

A
AYHAN ULAŞ Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Dizlerimden yürüyezmez hale geldiğim hastaneye opr Dr. Muhammed hanefi gemci ortopedi travmatoloji doktorumun öneri ve tavsiyesiyle ve tüm sorularımı cevapladı Allah razı olsun çok ilgili bir dr Uyguladı sistemle sağlığıma kavuştum Diz Artroskopisi , eklem kıkırdak debritmanı , mikrokırık ve yağdan zenginleştirilmiş kök hücre enjeksiyonu birleşen bir kapalı operasyon yapıldı iki dizimede Hastane yönetimine çok teşekkür ederim ve tüm çalışanları çoksaygılı odaların manzarası otel gibi çok teşekkür ederim Özel medıvıa hastanesi

F
Fırat Cömert Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İstanbul’da olan en dandik en berbat özel hastane doğum oldu aynı gün bebek hemşiresi çağardım bebek uyanmıyor karnını doyurmamız lazım diye tam 45 dk bekledim paraya gelince doğum oldu aynı saat içinde kasaya çağarılıyorsunu ama hizmete helimce hiç birşey yok bulunduğumuz odada tuvalet leş gibi kokuyor ama özel hastane en eski devlet hastanesi bu hastaneden daha konforlu daha iyi Çalışları da işini güzel yapan %10 kalan %90 hemşireler ve çalışanlar ukala kendini beğenmişler laklaltan başka hiç bişey yapmayan çok insan var tabi ben doğum bölümü için konuşuyorum dier bölümlerden üste para verseler bile almam hizmet Yemekler hele ameliyat sonrası ne yağ ne tuz ne mide yakarmı gaz yaparmı asla kontrol yok lanet olsun MEDIVIA PİŞMANLIKTIR .

Ü
Ülkü Öztürk Beauty Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN REZİL HASTANE evimize yakın olduğu için sadece acil durumlarda giderim onun dışında da asla gitmem ama bu akşam öleceğimi bilsem gitmeyeceğim bir yer. Her seferinde ayrı vasatlık. 18 Mayıs da göreceli acil hekimi umursamaz bir tavırla muayene ediyor. Serum takıldı biter gelir kimse bakmaz seslenirsin öyle çıkarırlar. Doktor muayene sırasında verdiği ilaçları söyledi serum bitti ayakta duracak halim yok doktoru bekliyorsun bi reçete yazılmıyor çağrı merkezinden bağlandım farklı konuşmalar. İnsanların sağlığı sizin için bir hiç belki. Daha rahat olsun diye özele gidiyoruz daha çok uğraşıyoruz

S
Seeking Joy Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bugün 11.20’ye göz doktorunda randevum vardı, ek olarak özel sağlık sigortam da var. 12.35 gibi muayeneye zar zor girebildim. Devlet hastanesi olsa bu kadar beklemezdim. Muayene esnasında doktor bey göz kuruluğum olduğunu söyledi. Sonrasında hemşiresi bana doktor beyin ekstra göz kuruluğu testi ve göz tansiyonu testi istediğini ve bunları özel sağlık sigortamın karşılamadığını söyledi. Göz tansiyonu için 4.000 TL Göz kuruluğu için 2.000 TL olarak toplamda 6.000 TL ücret alındı. Sonrası da yaşlı bir çifte göz tansiyonu için 3.000 TL ücret verildiğini gördüm. İnsana göre fiyat mı veriliyor ? Zaten hastanenin bir fiyat politikası yok sanırım, hemşire gelip bankoya şu kadar bu kadar diyor. Zaten göz kuruluğu muayene esnasında söylenmişti sonrasında neden tekrar teste sokuldum ve o ücret alındı anlayamadım. Çıkışta 2 ayrı hastaneyi aradım bunlardan biri Dü*** Göz Hastanesi, göz tansiyonu testi muayenenin içindeymiş, Bir diğeri de Üm*** Tıp Merkezi idi orada da göz tansiyonu testi aynı şekilde muayenenin içinde. Tüm işlemlerim bittiğinde saat 13.40 idi. Hem 2 saat 10 dakika bekletildim, hem de diğer hastanelerde muayene ücretine dahil olan bir işlem için farazi olarak 4.000 TL ücret ödemiş oldum. Özel hastane olabilirsiniz ama bu da başka bir olay yani yapılan. Asla tavsiye etmiyorum ve önüme kim gelirse de bu konuda en azından “ göz “ birimi için uyaracağım. Ayıp.

D
Devran Çakmak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Maalesef bu hastaneye implantlarımın kontrolü ve tedavisi için başvurdum. Diş Hekimi Müslüm Emre Özbir tarafından yapılan muayene sonucunda implantlarımın sökülerek yenisinin yapılması gerektiğini önce yirmilik dişimin çekilmesi gerektiğini söyledi. Yapılan işlemin olası sonuçları hakkında bilgilendirme yapılmadan ve onam formu alınmadan yirmilik dişim ve eski implantlarım söküldü.İşlem sonrasında çenede ve dudakta his kaybı oluştu. Diş hekimi bu durumun normal olduğunu söyledi ve sürekli oyaladı.İlerleyen süreçte de hiçbir şekilde hasta takibini yapmadı ve iyileşmeye yönelik bir tedavi önermedi ve başlatmadı.Kendisiyle bir sonuç alamayacağımızı anladığımızda alternatif diş hekimlerine başvurdum. Burada ilk 3 ay içinde takviye ilaç ve lazer tedavisi yöntemlerinin erken aşamada uygulanması gerektiği ve hatalı diş çekim işlemi yapıldığı söylendi. Halen oluşan sinir kaybı nedeniyle his kaybı devam etmektedir ve durum hayatımı kabusa çevirmiştir.İyileşmesine yönelik tedaviye başka bir klinik te başladım.Ayrıca sökülen implantların yerine yeni implant yapılmasının da mümkün olmadığı birçok hekim tarafından teyit edilmiştir.Hastane uzlaşmaya yanaşmamıştır yasal yollarla sonuna kadar mücadele etmeye devam edeceğim.

E
Enes Üstünbaş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

6 Kasım günü tavsiye üzerine, ön çapraz bağ ve menisküs ameliyatımı bu hastanede oldum. Ameliyatım çok iyi geçti. Verdiği güven ve bilgisiyle, başta Opr. Dr. Muhammed Hanifi Gemici’ye çok teşekkür ederim. Kendisini tanıdığıma çok memnun oldum. Muhammed Bey yüksek karaktere sahip, işini özen ve hassasiyet içinde yapan bir hekim. Bunun dışında genel olarak hastanenin misafirperverliği ve dokümantasyon süreçlerindeki hızı da çok iyiydi. Yatış sürecimde orada bulunan ve 4.katta görev yapan tüm hemşirelere, temizlik görevlilerine ve yardımcı personele de ilgi ve alakaları için ayrıca teşekkür ederim.

V
Voyager Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Podolog ayağımdaki tırnak problemi için pınar hanımdan randevu aldık ve mükemmel titiz ve basarılı bir tedavi sürecine başladık sıfır ağrı ve tecrubesi ve yonlendirmesi ile çok yardımcı oldu ✅

O
Osman Erbaş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Merhaba dün gerçekleşen sorunlu oldugum Hemoroid ameliyatı ile ilgili olarak Başta Genel Cerrahi doktoru Mehmet Altan Kaya Hocam ve ilgili hemsire kardeşlerime,temizlik personeli dahil emekçi personellere tekrardan teşekkür ederim.ilgi ve alakalarından dolayı... Rabbim tüm hastalıktan muzdarip canlarada Acil şifalar versin işAllah .❤️.

D
Dilek Uçar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Öncelikle Op. Dr. Nurdan Şahin Yücel doktorumun güler yüzlülüğü ve ilgisinden çok memnun kaldım. Başarılı ve tatlı dilli, sakin seni sakinleştiren herşeyi anlatan güzel bir doktor. kendisine çok teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ederim. Hastanede kaldığım süre içerisinde hemşireler ve asistanlar benimle çok iyi ilgilendiler. Hastaneden çok memnun kaldım.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait