PC

Palmiye Cafe Restaurant

Gıda ve İçecek Fatih 11 görüntülenme

Palmiye Cafe Restaurant, Fatih'te lezzetli yemeklerin ve sıcak bir atmosferin buluştuğu bir mekandır. Geniş menüsü ile kahvaltıdan akşam yemeğine kadar farklı damak tatlarına hitap eden Palmiye, misafirlerine keyifli bir deneyim sunmayı hedefler. Hem yerel hem de ziyaretçiler için ideal bir durak olan bu mekan, samimi hizmet anlayışıyla dikkat çekmektedir.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

J
Jamie Meyer Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu restoranı gerçekten çok beğendim. Yemekler çok lezzetliydi ve porsiyonlar gayet doyurucuydu. Özellikle ekmek çok tazeydi ve yoğurt inanılmaz lezzetliydi. Salata da çok fresh ve güzel hazırlanmıştı. Normalde Adana kebabı pek sevmem ama burada gerçekten hoşuma gitti. Servis hızlıydı ve çalışanlar çok ilgiliydi. Mekanın atmosferi de oldukça rahat ve temizdi. Kesinlikle tekrar gelmek isterim, herkese tavsiye ederim.

A
Ahmet Bayraktar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gittiğimizde teras katında soğuktan donduk kız arkadaşımla bari içimizi isitacak bir şeyler içelim dedik cafe latte söyledik ikisi bir aradaya köpük koyup getirmişler kesinlikle gitmeyin

N
Neslihan Ece Çevik Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu civarda en uygun fiyatlar buraya ait. Ayasofya, Topkapı gezisinden sonra yemek yemek için harika bir yer. Çalışanlar da güleryüzlüydü.

B
Beyza Nur Duran Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Tavuk şiş çok güzeldi çay ve baklava ikram ettiler Ömer beye teşekkür ederiz çok güzel ilgilendi

K
Kerem Serili Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler harikaydı garsonlar çok güzel ilgindiler yemekleri sipariş verdikten 5 dk sonra yemekler hemen geliyo terası harika çok güzel manzaralı hem açık hemde kapalı terasları var kısacası harikaydı

H
Habibe Durak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok memnun kaldık gayet lezzzetliydi ellerinize sağlık ikramlarınız için ayrıca teşekkür ederiz favorime bir yer daha eklendi 🥳

G
Gizem Koca Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Adana kebap ve tavuk şiş söyledik.Yemekler lezzetliydi fakat kebap biraz daha pişmiş olsa daha iyi olurdu. Ömer bey gerçekten kibar bir şekilde ilgilendi. Kendisine teşekkür ederim. Baklava ve çay ikram ettiler.

S
Sümeyye Ela Işık Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Restoranın konumu gerçekten çok güzel, fiyat/performans dengesi bölgedeki diğer işletmelere göre çok daha iyi. Yemekler lezzetliydi, tavsiye ederim.

R
Rocio Guillen Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler çok lezzetliydi ve servis mükemmeldi, garsonlar da çok ilgiliydi. Özellikle Ayasofya manzaralı bir terasta yemek yediğimizi düşünürsek, fiyatı yemeklerin kalitesi göz önüne alındığında makul seviyedeydi.

A
Ayşegül Keskin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Atmosfer harika.Yemekler çok lezzetli.Hizmet çok iyi.Çok güzel ilgileniliyorlar.Fiyatlar iyi.Ömer bey ayrıca çok ilgilendi çok teşekkür ederiz.Herkese tavsiye ederim.🙏

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait