Sevilen Otomotiv / İstanbul-Eyüp-Oto Galeri

Sevilen Otomotiv / İstanbul-Eyüp-Oto Galeri

Eyüpsultan 10 görüntülenme

Sevilen Otomotiv, Eyüpsultan'da yer alan bir oto galeri olarak, ikinci el araç alım-satımında ve rent a car hizmetlerinde güvenilir bir seçenek sunmaktadır. İstanbul genelinde geniş bir araç yelpazesine sahip olan firmamız, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak kaliteli hizmet vermeyi hedeflemektedir. Her türlü otomotiv ihtiyacınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

C
Cansu Kılıç Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bugün Hyundai Bayon aracımı Sevilen Otomotiv’den aldım ve açık söyleyeyim: dört dörtlük bir hizmet. Karşılama, ilgi, samimiyet ve profesyonellik hepsi üst seviyede. Araç pırıl pırıl, süreç inanılmaz rahat ve tamamen güven vericiydi. “Keşke herkes işini böyle yapsa” dedirten bir ekip. Gönül rahatlığıyla, hiç düşünmeden tavsiye ederim.

F
Fatih Koç Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Arabamızı satıp yeni bir araba aldık sevilen otomotivden, ilgi ve alakaları için Rıdvan beye teşekkür ederiz 🙏

N
Nurullah zeki Haser Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Rıdvan bey ve ekibii Esnaflık,Duruş ,Güven ,Sıfır Ego, Bundan sonraki süreçlerde araç alma aşamasında ilk başvuracağım yer portföyünde yoksa bile istediğim aracı soyliycem benim adıma onlar bulsun gözü kapalı güvenirim buraya

B
Burak Bağcı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Rıdvan Bey ve Murat Beye ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederiz bizleri çok güzel agırladılar güler yüzlülügü ve samimiyetinden dolayı tüm çalışanlarına teşekkür ederiz.

İ
İbrahim Duru Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

20.08.2025 tarihinde 2022 Model Skoda Octavia aracımı Sevilen Otomotiv aracılığıyla sattım. Aracımı konsinye olarak bıraktıktan birkaç gün sonra muayenesi bitecekti; sağ olsunlar muayenesini yaptırdılar. Akabinde talep ettiğim tutara, aracımın satılmasını arzu ettiğim profilde bir müşteriye sattılar. Her zaman ulaşılabilir ve nezaketle iletişimi sürdürdüler. Böylece ben de makul bir tutar karşılığında aracı göster, mesaj/telefon trafiğiyle uğraşmak durumunda kalmadım. Güvenilir bir şekilde satış süreci tamamlandı. İşletmenin ikramlarından, hizmetine her şey premium seviyede. Noterde sıra beklemeden işlem yapmak, içtiğimiz çayın yanındaki ikramlıklar, ortam vs. her detaydan kalite akıyor. Araç satışı için aldığım hizmete karşılık ödenilen tutar son kuruşuna kadar helal olsun. İlk ticaretimiz bu oldu ama inşallah devamı da gelecektir. Rıdvan Bey ve ekibine çok teşekkür ederim. Rabbim böyle esnaflarımızın sayısını arttırsın…

M
Mücahit ÇETİN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Sizin gibi değerli dostlar edindiğim için gerçekten çok mutluyum Allah hayırlı müşteriler versin size kardeşim 🤲🏻 Afyondan İstanbul’a araç takası için gelip tanıştık gerçekten değerli insanlar aklınızda zerre kadar soru işareti olmadan gönül rahatlığıyla gidebileceğiniz tek adres Allah sizden razı olsun kardeşim Güvenim kalitenin VİP hizmetin tek adresi SEVİLEN OTOMOTİV

A
Aykut Kisioglu Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Günümüzde iletişim çok önemli.Anlayabilmek ve anlatabilmekdir önemli olan.İletişimi açık ve net olan firma sahibi Rıdvan Bey bu hususta kendisini çok güzel geliştirdiği konuşmalarından belli oluyor. Ben İzmir den yola çıktım.İşlerimin yoğunluğundan ancak saat 17.00 gibi tamda herşeyin bitiş saatine denk kendisinin yanında olabildim .Ama sağolsun gittiğimde herşey hazırlanmıştı.Yoldan geldiğim için önce güzel bir karşılaşma ve ardından yemek geldi.Derken noter ve diğer işlemler çok çabuk bitti.İstanbul da kalır mıyım diye çekinirken tekrar yola çıkma hazırlıklarını yaptım.Aldığım araç aynen ilana yazıldığı ve konuştuğumuz gibiydi ve hiçbir beklenmedik bir durumla karşılaşmadım.Sizlerinde hiç bir tereddütü olmasın. Tanıştığımıza memnun oldum ve herşey için kendisine ve ekibine teşekkürler ederim.Nasip olursa başka bir alışverişte görüşmek üzere. Kalın sağlıcakla...

A
Alican Donmez Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Burada o kadar Sıcak bir ortam var ki Ankara ' dan geldim kendimi annemin evinde hissettim. Dürüst esnaf, ilgili kahvaltımdan tutunda yolluğuma kadar ilgilendiler. Bu insanlar işinin ehli. Araçlar tertemiz. Çekinmeden gelebilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ediyorum 5 yıldız değil 10 yıldız hak ediyorlar.

O
Olcay Özdemir Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Güleryüzlü olmaları ve adil ticaret anlayışlarıyla iyiki sevilen otomotivi tercih ettim iyiki tanıştık kendileriyle

M
Mehmetcan Aslan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Göstermiş oldukları ilgi ve alakadan dolayı Rıdvan bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum bilinen galericilik anlayışının dışında samimi ve güvenilir esnaflıklarından çok memnun kaldım gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz😊

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait