Vamos Estambul Restaurant & Cafe

Vamos Estambul Restaurant & Cafe

Gıda ve İçecek Fatih 11 görüntülenme

Vamos Estambul Restaurant & Cafe, Fatih'te yer alan, zengin menüsüyle dikkat çeken bir gıda ve içecek işletmesidir. Misafirlerine hem lezzetli yemekler hem de keyifli bir ortam sunarak, samimi bir deneyim yaşatmayı hedefler. Hem yerli hem de yabancı mutfaklardan özenle seçilmiş seçeneklerle, tüm damak tatlarına hitap etmektedir.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

U
Uğur Ergin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Misafirlerimi ağırladım lezzet ve servisten çok memnun kaldık herşey için çok teşekkür ederim Bu arada kebap favori yemeğim herkese tavsiye ederim

M
Mustafa Yaman Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Güzel mekan yemekler baya lezzetli , Ercan bey teşekkür ederiz ilgi alakanız için 🙂

A
Adem Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler gayet lezzetli servis hızlı ve personel güler yüzlü

Y
Yaren Bayır Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gerçekten ne zaman sultanahmet'e gitsem bu mekana gidiyorum çok iyi herkese gönül rahatlığıyla önerebilirim

K
Kevser Büyüktascı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çok cana yakın insanlar ve her konuda yardımcılar herşeyden çok memnun kaldık özellikle hamza beye ayrıca teşekkür ederim

W
Weysel Çalışkan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Konum olarak çok rahat ulaşılabilir bir mekan kalite standartları çok yüksek yemekleri çok lezzetli mezeleri ise günlük yapılmış taze olarak servis yapılır personelin güler yüzlülüğü insanın içini ısıtıyor tavsiye ederim arkadaş ve aileyle birlikte çok güzel vakit geçire bileceğiniz bir mekan

K
Kadir Ergin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Güleryüzlü hizmet ve kaliteli ürünler. İlgi ve alaka için çok teşekkürler, kesinlikle tavsiye ederim. Her kuruşun hakkını veriyorlar.

r
rengin Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler gayet guzeldi.Calısanlar ilgiliydi ve samimilerdi.Servis hızlıydı.Ayrıca ikramlar icinde tesekkur ederiz.

Ö
Özcan ÖZALTIN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Yemekler çok güzeldi. Tavuk kanat ve Adana kebabı yedik. Tavuk kanat çok güzel pişmiş porsiyonu büyük ve lezzetliydi. Adanasını da kesinlikle tavsiye ederim. Getirilen mezeler ve yemeğin yanındaki salata çok güzel. Yemeğin üstüne bir de tatlı ikramı oldu. Yanında çay veya kahve de seçenekli ikram. Yolu düşen herkesin gelmesini tavsiye ederim.

M
Mestan A. Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Servis yapan arkadaslar cana yakin yabancilik hissettirmiyor vede o caddede en uzun acik olan mekandir Yasin beye ayrica tesekkür ediyorum güzel sohbetleri icin Hasan beye tesekkür etmek gerekiyor cok degerli bir insan

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait