Başak Gelinlik Sarayı

Başak Gelinlik Sarayı

★ Vitrin
Tekstil ve Moda Altındağ 11 görüntülenme

Başak Gelinlik Sarayı, 1969 yılından bu yana gelinlik ve nişanlık alanında hizmet vermektedir. Altındağ'daki tarihi Saraçlar Çarşısı'nda yer alan mağazamız, geniş ürün yelpazesi ile gelin adaylarına özel tasarımlar sunmaktadır. Müşterilerimize konforlu bir alışveriş deneyimi sağlamak için otopark imkanı da mevcuttur.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

E
Ebru Dogan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gelinlik için gittiğim Başak gelinlik sarayından çok memnun kaldım. Özellikle Yeliz hanima ilgisi ve alakasi icin cok teşekkur ederim gercekten guler yüzlü ve samimi davranislariyla bizi çok memnun etti. Hikmet beyin de bize her türlü kolayligi saglamasi icimizi rahatlatti. Tadilatim da hiç bir aksilik yaşamadim istedigim gibi gelinlik ihtiyacim karşılandı. Bir hafta icinde elime gecmesi de ekstra güzel oldu.

B
Başak Çelik Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Çalışanların üslubu ve tavırları çok can sıkıcı. Fotoğraf çekmek yasak diyorlar anlayışla karşılıyoruz ancak herkes için geçerli değil malesef bu yasak.. isteyenler gayette çekiyor. yanımızda deneyenler hem video hem fotoğraf çekerken biz de çekelim o zaman diye telefonu çıkarınca bizi sert bir şekilde uyardılar diğer çekenleri uyarmadılar anlamadık.. ayrıca hanımefendinin çekmeyin dediği elbise çıkrıkcılar yokusunda neredeyse tüm abiyecilerle olan elbise. Elbisenin başka rengi veya bedeni var mı diyince “almayacaksanız getiremem” diyor. Denemeden nasıl bilebiliriz. Sırf bu üsluplarından dolayı alacağımız elbiseyi almadık vazgeçip çıktık..

S
Selin Çolak Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

İki abiye satın aldık, abiye nin birinin yırtmacı kapatılacaktı kapatılmamış, diğeri kol düğmesi dikilecekti ilik yapılıp bırakılmış,kola kuşak yapılacaktı kuşak ayrı fiyasko olmuş, gününde teslim edilmemesi de cabası, günlerce bekle sonuç tekrar terzi peşinde koş. Müşteri ile işinizin satışı yapana kadar olması iş ahlakına yakışmadı, bir daha asla alışveriş yapmamak üzere 🙋🏻‍♀️

Y
Yağmur Öğüt Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Her şey mükemmeldi ilgi ve alaka harika :) teşekkür ederim

M
Meliha Avsar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kesinlikle tavsiye etmiyorum cok kötü bir işletme tamamen hayal kırıklığı hatalarini hata ile kapatmaya çalışıyorlar aldığım abiye tadilat olmadığı halde tadilat oldu diyorlar çalışanlarından biri evet aslinda bu abiye tadilat olmadi ama sorun çıkmasın diye tadilat oldu dedik diyor çalışanlarından filiz hanim çok saygisiz hic hoş olmayan üslupla konuşuyor işi baglayana kadar çok iyiler işi bagladiktan sonra tamamen değişip hatalarini kabul etmiyorlar kesinlikle tavsiye etmiyorum paranizla rezil olup hakaret isitmeyin bu yıldızı asla ama asla hak etmiyor sadece yorumum görülsün diye veriyorum saraylar carsisinin en kötü işletmesi

M
Meryem Memiş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kesınlıkle tavsiye etmiyorum aldıgımiz abiye tadilat görmedigi halde gördü dediler ve ikinci kez gittıgınde yırtılmiş olarak geldi hiçbir işlem yapılmamasına rağmen degişim istedik yapılmadı ayrıca çalışanlarından özelikle filiz hanım müşterilere karşi hiç hoş üsluplu degil kovmaktan beter şekilde konuşuyor paranızla rezıl olmayın kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum bir yıldızı da yorumum gözüksün dıye veriyorum bu biryıldızı bile hak etmiyor

E
Ebru Karakaş Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bugün iki tane abiye aldık çok ilgililer aldığımız elbiseler çok güzel ilgi ve alakanız için teşekkür ediyorum gitmek isteyenlere tavsiye ettiğim bi yer olucak .

İ
İmren Kızılpınar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Kınam için abiye aldık tadilat yapılsın diye yırtmacı ve sırt dekoltesini saten ile kapattırcaktık fakat oraya öylesine bir tül yerleştirdiler ve yırtmacı orda aldığımız ölçü haliyle hala bekliyordu. Hiç bir şey yapılmamışş.

C
Canan Arkaz Akıncı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gerçekten, çok sorumsuz ve ilgisiz bir firma. Söz verilen tarihte ürünü teslim etmeyip, ürünü de kaybetmeleri de cabası. Ürün bulunduğunda da fark ediyorsunuz ki tadilatı yapılmamış!!! Tekrar tadilat için gönderildiğinde de yine aynı senaryo, yine ucu belirsiz beklemeler, saygısız üsluplar. Kapısının önünden bile geçilmeyecek bir firma.

E
Elif Sevinç Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Gelindiğimi ve kına abiyemi buradan aldım, ikisi de boyundan dolayı tadilat olacakti ve 10 gün geçmesine rağmen hiçbir işlem yapılmamış şekilde teslim aldık (yeri uzak olduğundan tekrar gidemedim) düğün günüme bir iki gün kalmıştı, gelinliği başka bir terziye vermek durumunda kaldım onlar da boyunu mahvetti.. Kısa ve şekilsiz bir gelinlikle düğünüme çıkmak zorunda kaldım en güzel günüm böylelikle berbat oldu...

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait