Memorial Şişli Hastanesi
Memorial Şişli Hastanesi, modern tıbbi altyapısı ve uzman kadrosuyla sağlık hizmetleri sunmaktadır. Hastane, çeşitli branşlarda uzmanlaşmış doktorlarıyla hastalarına güvenilir ve kaliteli bir sağlık deneyimi sağlamayı hedeflemektedir. Şişli'de yer alan hastane, hasta odaklı yaklaşımıyla sağlık alanında önemli bir rol oynamaktadır.
Yorumlar 20
Hastanenize geldiğimde, kendimi hastane değil 5 yildizli otelde hissettim. Hastane kokusu yok,çakışanlar sakin ve güler yüzlü, özellikle kaldığım 10 kattaki tüm çakışanlara özellikle hemşir Ramazan bey e çok teşekkür ediyorum. Rahatsız olduğum tek konu var, amaliyathaneye sedyeyle tüm insanların içinden geçmem , hasta psikolojisi olarak herkesi bakmasından rahatsız oldum. Eminim ki buna da bir çözümünüz olur diğer kalan hastalarınız için. 😇🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sayın Yetkili, Babam, 27.01.2026 tarihinde Şişli Memorial Hastanesi'nde yatarak tedavi görmekteyken, palyatif bakım amacıyla Beykent Üniversitesi Hastanesi'ne sevk edilmek üzere taburcu edilmiştir. Babam oksijen desteğine bağımlı, hayati riski bulunan ve genel durumu son derece kırılgan bir hastadır. Buna rağmen ambulansa transferi sırasında sedye ile normal hasta asansörüne bindirilmiş ve asansör içerisinde mahsur kalınmıştır. Oksijen desteğine bağlı, kritik durumdaki bir hastanın: - Sedye asansörü veya acil tahliye protokolü kullanılmadan taşınması, - Böyle bir riske maruz bırakılması hasta güvenliği açısından ciddi bir sorundur. Bu süreçte babamın: - Oksijeninin kesilmesi, - Solunumunun etkilenmesi, - Hayati riskinin artması gibi ihtimaller söz konusu olmuştur. Bu olayın nasıl gerçekleştiğine dair tarafımıza açıklama yapılmasını ve benzer durumların tekrar yaşanmaması için gerekli önlemlerin alınmasını talep ediyorum. Bu kapsamda: 1. Neden sedye asansörü veya alternatif güvenli bir taşıma yöntemi kullanılmadığı, 2. Bu sevk organizasyonunun nasıl planlandığı, 3. Hasta güvenliği protokollerinin neden bu süreçte devreye alınmadığı konularında tarafıma bilgi verilmesini rica ediyorum. Ayrıca olayla ilgili gerekli iç incelemenin yapılmasını ve sonucundan tarafıma yazılı olarak bilgi verilmesini talep ederim.
Dün Memorial Şişli Hastanesi’nde, Prof. Dr. Servet Öztürk ve kıymetli ekibi tarafından gerçekleştirilen anjiyo sürecimiz, başından sonuna kadar yüksek moral, güven ve profesyonellik içinde başarıyla tamamlanmıştır. Yaklaşık 15 yıldır doktorumuz olan Servet Hocamıza duyduğumuz güven bir kez daha boşa çıkmamış, her zamanki titizliği ve ilgisiyle bizlere hem sağlık hem de huzur vermiştir. Kendisine gönülden teşekkür ediyoruz. Bu süreçte bizlere destek olan değerli ekip arkadaşları İbrahim Bey ve ismini anımsayamadığım diğer kıymetli sağlık çalışanlarına da ayrıca şükranlarımızı sunarız. Anjiyo bankosunda görev yapan Sema Nur ve Zeynep Hanım’ın ilgisi, güler yüzü ve çözüm odaklı yaklaşımları bizler için son derece kıymetliydi. Anjiyo sonrası 6. katta geçirdiğimiz süreçte bizlere büyük bir özenle yardımcı olan Sıla ve Merve Hanım başta olmak üzere, emeği geçen ve ismini tek tek sayamadığımız tüm sağlık personeline teşekkür ederiz. Gösterdikleri ilgi, sabır ve profesyonellik gerçekten takdire şayandır. Ayrıca, böylesine donanımlı ve insan odaklı bir kadroyu bir araya getiren hastane yönetimine ve insan kaynakları departmanına da içten teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sağlık gibi hayati bir alanda böylesine kaliteli hizmet almak bizler için büyük bir güven kaynağıdır. İyi ki varsınız, emeği geçen herkese minnettarız. Zafer Güreşir
Henüz 1 aydır hizmet alıyoruz iyi ki yolumuza burada devam etme kararı aldık . Öncelikle Semra hocamız ve ekibinde ki Yücel hocamız ve diğer hemşire ve personeller sonrasında Sevinç Özmen hocamızın emeğine sağlık çok memnunuz tavsiyemizdir :)
Sayın Yetkili, bu bir şikayettir. 07.02.2026 günü tavsiye üzerine gittiğimiz Şişli şubenizden elimiz boş ve maddi zararla döndük. Randevu saatinde aracımızı 20 dk boyunca hastane otoparkında dolaşarak sonunda park ettik. 10 dk da asansör ile ilgili bölüme ulaştık. İlgili bölümün sekretaryası muayene için özel sağlık sigortamız olduğunu sordu SGK lı olduğumuzu söyledik. 8.000 TL muayene ücretini ödedik. Muayeneden çok siyasal bilimler fakültesinde eğitim veren öğretim görevlisi edasıyla derslerimizi dinledik ve reçetemizi almak üzere tekrar sekreteryaya geldik. Reçetemizi alıp ,otopark parasını ödeyip ! eve döndük. Mahallede bulunan eczanemizden ilaçları alırken hastanenin SGK ile anlaşması olmadığını ilaçları ücretli olarak alabileceğinizi öğrendik. 1-SGK lıyız dememize rağmen SGK ile anlaşmamız yok bilgisi neden verilmedi? Bu bilgiyi neden eczane verdi! 2-Toplamda 15 dk hastanede muayene süresi geçti. Otoparkta yer bulmak , asansörle çıkmak için kaybettiğimiz vakitler için neden otopark parası ödedik? 3-Hastanenize şikayetlerimizi bildirdiğimiz halde, Müşteri hizmetler ile bir iki kez konuştuktan neden sonuç odaklı geri dönüş sağlanmadı? Sonuç Fatura ile ilgili il sağlık müdürlüğüne Resmi bildirimde bulunacağımı ve takipçisi olacağımı bilgilerinize arz ederim.
Dr. Süeda İş’i anlatmak benim için gerçekten çok özel çok kıymetli, ne yazsam az kalır kendisi için. Kızımla ilk günden itibaren kurduğu o sevgi dolu bağ, bir anne olarak içimi inanılmaz rahatlattı. En önemli hastalıklarını fark eden tek doktorum. Sadece bir doktor değil, aynı zamanda çocuğuma şefkatle yaklaşan, onu anlayan ve gerçekten önemseyen biri oldu. Bir gece ani rahatsızlığı ile hastaneyi kontrol ederek ertesi gün ve tüm yatışımızda herşeyi ile ilgilendi, tüm değerlerini ince ince kontrol ettirdi. İki kez yaşadığımız beta sürecinde yaklaşımı o kadar çözüm odaklıydı ki, tedavileri ve ilgisi ile kızım çok kısa sürede toparlandı. Kendi evladı gibi yaklaştığını ben hissettim. Hastalıgında kendisinde gördüğüm telaş, ve saglıgında gözlerinde gördüğüm mutluluk bana anne olarak verebileceği en büyük güvendi. Aklımda dile getiremediğim, sorularımı ne düşündüğümü ben söylemeden cevaplaması, gerçekten çok nadir bulunan bir doktor. Onlarca hastası varken böyle güleryüzü, tecrübe elbette ama daha kıymetlisi içindeki muhteşem iyi kalbidir. İyi ki tanımışız, iyi ki hayatımıza dokunmuş. Benim en kıymetlimi, Gözüm kapalı güvenip emanet edebildiğim herşeydir Süeda Doktor, tüm annelere gönülden tavsiye ediyorum. Bu arada, Memorial Şişli tüm Pediatri bölümü, Seda Günhar, Nursena Hanım, Reşat Gürpınar, kızıma hepsi bakmıştır, hemşireler, banko, herkesin emeği ayrıdır. Radyoloji Ufuk Bey, Kalp doktoru, KBB, beta süresince her bölümde muaynemiz oldu, Süeda Hanım öncülüğünde ben Memorial Şişli hastanesine ayrıca teşekkür etmek isterim. Bu yoğunluklarında en ufak ayrıntı bile kaçırdıklarını görmedim. Emeklerinize sağlık, hastalık zor, ancak sizler gibisini bulmak imkansız.
B9 Hematoloji katında kaldım. Başta Mutlu hoca ve Deniz hoca olmak üzere kat hemşireleri Öznur hanıma, Zeliha hanıma, Yasemin hanıma, İrem hanıma, Öznur hanıma, Cem beye ve Barış beye, kendi aileleriyle ilgilenir gibi özen gösterişleri sebebiyle teşekkür ederim. Odalar konforlu, temizlik yeterli, ilgi üst düzey. Teşekkür ederim tekrar..
20 Mayıs 2026 alerji atağım sebebiyle dahiliye Dr. Kayra Hanıma gittim. Uzun zaman sonra böyle bir doktorla karşılaşmak çok şaşırttı. Beni dakikalarca dinledi. Detaylı sorularıyla durumumu anlamaya çalıştı. Ve beni alerji bölümüne yönlendirdi. Dr. Zeynep Hanımı arayıp durumumu anlattı ve ertesi güne randevumu bile ayarladı kendisi. İlgisi ve özeni için kendisine çok teşekkür ederim🙏🏼🌸 ve ertesi gün de Dr. Zeynep hanımla randevumda da inanılmaz memnun kaldım. Aynı detaylı konuşma aynı ilgi ve özen. Bir hastanın doktora güven duyması kadar rahatlatıcı birşey yok. İkisine de sonsuz teşekkürler🙏🏼🌸 ayrıca Zeynep hanımın randevuları ile gözlüklü hanım efendi öyle kibar ve nazikti. İsmini hatırlayamadığım için üzgünüm. Ayrıca bumlardan önce iki kez de acilde benimle ilgilenen tüm hemşire ve hasta bakıcılar inanılmaz kibar ve işlerinde de çok iyiydiler onlara da ayrı ayrı teşekkür ederim🙏🏼🌸
Araştırmalarım sonucunda Böbrek nakli için tercih ettiğim hastane, insana değer verildiği her aşamada hissediliyor. Devlet hastanelerinin ne kadar geride olduğunu anlayıp, keşke hep böyle hastanelere gidebilsek denilecek seviyede iyiydi. (Bilmeyenler için nakil süreçleri alıcı-verici için özel hastanelerde hiç bir aşamada para verilmeden ücretsiz yapılıyor. Nakil ve öncesi nerdeyse hiç para ödemedik - 60 tl dosya ücreti hariç :), otopark bile yatılı hastalar için ücretsizdi, ümraniye eğitim araştırma devlet hastanesinde yatılı da olsak para vermek zorundaydık, oradan durumu anlayabilirsiniz) Karşılaştığımız herkes gerçekten yardımcı olmak için oldular. Test süreçleri ve nakil, alıcı-verici için gelişmiş cihazlarla birlikte ve çok hızlı bir şekilde süreçlerin tamamlanması gerçekten çok iyiydi. Yaklaşık hergün böbrek nakli yapılıyormuş, buradan tecrübelerini anlayabilirsiniz. Randevu almak için bile uğraşmadık, sadece nakil olma durumunu söylemeniz ve varsa donör ile gelmeniz yeterli, gerisini hallediyorlar. Benim gibi böbrek hastalığı olan ve nakil ihtiyacı olacaklar için genel bir bilgilendirme yorumu girmek istedim. Tek tek isim yazmıyorum çünkü koordinatörü, doktorları, hemşireleri, temizlikçileri, yemek dağıtan kişiler dahi güler yüzlü ve yardımseverlerdi. Memorial şişli ekiplerine çok teşekkür ediyorum.
08:05:2026 cuma bugün Memorial şişli Hastanesi'de Sn:Mesleğine Aşık Ve Hastalarına Bir okadar değerli Hissetiren Değerli Hocam Gökhan Temiz Ve Yönetiminde Çalışşan değerli Ekibine Çok teşekkür ediyorum .İyiki varsınız .Böbrek Nakil İçin Sürecimiz Başladı Rabbim Bütün hastalarımıza Şifalar Versin İnşallah 🤲
Yorum Yap
E-posta ve telefon bilgileriniz yalnızca doğrulama amacıyla alınır, kesinlikle yayınlanmaz. Yorumunuz yönetici onayından sonra yayınlanır.
PREMIUM Premium Firmalar
Datacasa
Bilişim ve YazılımDatacasa, Başakşehir'de teknolojik çözümler sunan bir firmadır. Yenilikçi yaklaşımıyla, veri yönetimi ve bulut hizmetleri alanında müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümler geliştirmektedir. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, sektördeki gelişmeleri yakından takip etmektedir.
Netlen İnternet - Sunucu, Web Hosting, Domain, VDS
Bilişim ve YazılımNetlen İnternet, Ümraniye merkezli bir bilişim firmasıdır. Yüksek performanslı bulut sunucu, VPS, VDS, web hosting, alan adı ve kurumsal e-posta hizmetleri sunmaktadır. Güvenilir altyapısı ve %99.9 uptime garantisi ile müşterilerine kesintisiz bir deneyim sağlamayı hedeflemektedir.


