ÖF

Özel Fatih Hastanesi

Sağlık ve Tıp Fatih 6 görüntülenme

Özel Fatih Hastanesi, sağlık alanında kaliteli hizmet sunmayı amaçlayan bir sağlık kuruluşudur. Modern tıbbi ekipmanları ve deneyimli sağlık profesyonelleri ile hastalarına güvenli ve etkili tedavi seçenekleri sunmaktadır. Fatih'te, çeşitli branşlarda uzmanlaşmış kadrosu ile sağlık hizmetlerine erişimi kolaylaştırmaktadır.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

L
Lena Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Temmuz 2025 te Fatih Özel Hastanesi Kadın Doğum bölümünde muayene oldum. Doktor hanımdan malesef 0 hassasiyet gördüm, kaba davranıldı ve muayene iyi geçmedi. Hiçbir hemcinsime böyle bir muayene dilemem. Benden 2 hafta sonra arkadaşım muayene için gitti, o da başka bir doktor hanımdan aynı kaba ve terbiyesiz muameleyi gördü. Bu hastaneyi tavsiye etmiyorum.

G
Gülşah Şahin Özkan Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Rezil bir hizmet. Mecbur kaldığımız için acile gelmek zorunda kaldık. Hayatımda ilk defa pis bir hastane gördüm. Hastamızı beklerken bekleme alanında bile zor durduk. Özel bir hastane olmasına ve yatarak tedavi gerektirmesine rağmen oda yok, bakımsız ve PİS ortak bir alanda kalmak zorundasız. Tedavi edecek doktorun diplomasının varlığından bile emin değilim. Zar zor konuşabildiği Türkçesiyle ezbere sorulardan ibaret. ASLA GELMEYİN

T
Tuka T Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bir serum için 2800 TL ödedim ve çıkarken fiş istedim. Bilgi görevlisi bana 1200 TL'lik fiş verdi. Ayrıca serumdan bir ilacı çıkardım ama fiyatı aynı kaldı. Sanki iki katı fiyatla dolandırılmaya çalışılıyormuş gibi kötü hissettim.

A
Ahmet Ardıçlı Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

An itibariyle geldik fakat konum yanlış ve telefonlara bakan yok

İ
İrada Yuldaşeva Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu hastane kapali neden burda duruyor

m
mahmut yıldırım Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

bundan 15 sene önce evimin üst sokağındaydı hafif halsizdim, gece gittim,sağlam bir muayene ücreti istediler, istedikleri ücret tl ama 50 dolara denk geliyordu, hemen devlet hastanesine kaçtım :) Neyse o gün benden iletişim numaramı aldılar Her sene 3-4 kez ısrarla arıyorar. ben artık istanbulda bile değilim diyorum ama 3 ay sonra tekrar arıyorlar. UZAK DURUN SÜRÜ İLE HASTANE VAR,DİĞER YORUMLARDAN DA GÖRÜLECEĞİ ÜZERE HEM PARANIZDAN OLURSUNUZ HEM REKLAM ADI ALTINDA TACİZ EDEBİLİRLER.

E
Erdal Şimşek Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu hastaneye gittim çok berbat hastane resepsiyonda oturan İnsan Hastanede nasıl doktorlar var fark edemiyor okuma yazması Yok adamı koymuşlar Hastane nasıl ayakta duruyor Türkiye cumhuriyeti İçin berbat hastane sadece para almayı biliyorlar kimseye tavsiye etmem bir daha da gitmem Hasta insanı Tedavi etmeden sadece parasını alıp Gönderen hastane

G
Gamze Yade Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

BURAYI iyi okuyun … Özel Fatih hastanesi namıdeger dolandırıcı şebeke merdiven altı usulsüz işlem sahte doktor daha sayamadım bir çok iş bu hastanede dönüyor . Biliyorum ki çok kişi madur oldu ama bu hastaneye dur diyecek kişi olarak burdayım tüm belgelerim ve kanıtlarım ile hastanenin hemşireden tut dışarda bağlantı kurdu bayana , gerek hastane komple hepsi şebeke canını seven uzak dursun ben öldüm dirildim hala 7 gündür ne haldeyim para tuzağından tut usulsüz dolandırma aklınıza gelecek her türlü şebekelik açık şekilde yapılıyor ama bu sefer orda durun ben bu bana yaşatılan ve nice insanlara yapılan herşey için tüm hukuki haklarımla geliyorum . İçinde bulunan temizlik görevlisinin serumumu çıkarmasına kadar ameliyat yapma yetkisi olmayan adamın önüne Kobay olarak koyulmama kadar dolandırıcı işbirlikçi bayan iş ayarlayıcızıa kadar ben her türlü yaşanılan bu eziyetin sesi ile geliyorum. Umarım bunu gören kapısından geçmez Kobay olmak istemeyen platisyen acil hekim önüne doğum da yapabilir estetik de olabilir endoskopi de olabilir gözleri görmeyen 60 70 yaşında kanser hastası adama kobay olacam diyen gidebilir. Şimdilik bu kadar ulaşmak isteyene burdayım madur olan hukuki sürecine başlasın net ……… Yalan dolan yok delillerim ve halim ile ortadayım madur olana yada olacaklar içinde burdayım.

L
Leyli Leyla Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bu nasil hizmet nasil hastane dalga mi geciyorsunuz insanlarla sezeryan ameliyatinizi burada olmayan karninizi kaziyorlar sizi umursamadan kavga ediyorlar hemsire temizlikci doktor ve insan kaynaklari. Yüksek bütçeli kasaphane

D
Demet Akdemir Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Aşırı kötü bir hastane para tuzağı kesinlikle tek işleri para alabilmek hiçbir işe yaramıyorlar.Gittiğinde doktor bile yok orda boş boş bekletiyorlar üstelik doğum zamanında geldiğimizde doktoru bulamazsak ne olucak dediğimizde pişkin pişkin ebelerimiz var diyorlar şaka gibi bir yer asla tavsiye etmiyorum. Özellikle hamilelere tavsiyem bu hastaneyi tercih etmesinler.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait