Özel Medivia Hospital Hastanesi

Özel Medivia Hospital Hastanesi

Sağlık ve Tıp Üsküdar 6 görüntülenme

Özel Medivia Hastanesi, Üsküdar'ın Çengelköy semtinde yer alıyor. Modern tıbbi altyapısı ve 58 yatak kapasitesi ile geniş bir sağlık hizmeti sunmaktadır. Hastane, poliklinik ve yoğun bakım üniteleriyle hastalarına kaliteli bir bakım sağlamayı amaçlamaktadır.

Firma Sayfası İçi Reklam

Yorumlar 20

H
Hilal BATIGÜN Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Özel Medivia Hospital – Denetlenmesi Gereken Ciddi Usulsüzlük Eşim 23.01.2026 tarihinde Özel Medivia Hospital’a başvurmuştur. Ancak yaşadığımız süreç hasta haklarına aykırı ve ciddi şekilde güven sarsıcıdır. Herhangi bir açık ve şeffaf bilgilendirme yapılmadan 11.000 TL ücret tahsil edilmiştir. Bu bedel işlem öncesinde tarafımıza bildirilmemiştir. Ödeme sonrasında eşim fatura talep etmiş ancak kendisine fatura verilmemiştir. Ancak tarafımızca resmi şikâyet süreci başlatıldıktan sonra gecikmeli olarak fatura kesilmiştir. Fatura düzenlememek açık bir ihlaldir ve bu durum mali şeffaflık açısından ciddi soru işaretleri doğurmaktadır. Şu an yasal süreç başlatılmıştır. Ayrıca, kendi çevremden de benzer mağduriyetler duyuyor olmam, bu hastanenin acilen denetlenmesi gerektiğini düşündürmektedir. Sağlık hizmeti gibi hayati bir konuda bu tür uygulamalar kabul edilemez. Bu hastaneyi kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Ç
Çağlar Kaygusuz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bugün sabah şiddetli ağrı ile acil servisinize geldik..yapılan kontrol ve tahliller sonucu böbrek taşı düşmesi teşhisini koyan ve muazzam ilgilenen başta İbrahim Tarımak hocamıza ve acil servis hemşiremize çok teşekkürler..İbrahim bey gibi doktorlar az gerçekten...iyi çalışmalar

Y
Yasemin Kemal Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

3 ekim tarihinde 28 haftalık hamileyken suyumun gelmesiyle yatış yapmam gerekiyordu doktorumun önerisi ile medivia ya yatış yaptık. Onun öncesinde birçok hastane arayarak araştırma yaptık ve medivianın en doğru seçenek olduğuna karar verdik. Ve 3 gün takip sonrası 28 haftalık bir prematüre bebek dünyaya getirdim. Bu bir anne için oldukça tedirgin edici ve hassas bir dönemdir. Fakat bizim en büyük şansımız bebek yoğun bakımında bebeğimizi tam 55 gün sevgiyle büyüten bir ekibe emanet etmekti. Başta yogun bakımda Rahşan hanım olmak üzere , Her bir hemşiremizin her ziyaretimizde bizi detaylı bilgilendirmesi her sorumuz ile ilgilenmeleri, her an ulaşılabilir olması bu zorlu süreci çok kolay atlatmamızı sağladı. Belki benim durumumda olan bir anne baba bu yorumuma denk gelir ve yönlendirici olur diye yazmak istedim . Şimdi ise 3 gün önce taburcu olduk ve evimize geldik. Biz bu süreci her zaman iyi yerler iyi kişilerle karşılaşarak güzelce tamamladık. Herşey için herkese teşekkür ederim.

D
Dilara Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Öneri üzerine geldim ve aşırı memnun kaldım. Seanslarım hala devam ediyor. Personelin ilgisi ve alakası, ortamın hijyenik oluşu beni etkiledi. Özellikle Bedriye hanımdan aşırı memnunum. Çok kibar, çok tatlı bir insan oluşunun yanında, müşteri ilişkileri çok iyi ve işinde çok başarılı. Hiç araştırmayanlar varsa gerçek bir deneyimden bildiriyorum :)

N
Nermin Yiğit Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

17.12.2025 tarihinde Sema hocam ve ekibiyle doğum yaptım. Hastane çalışanlarının ilgi alakası, samimi yaklaşımı herşey bizim için kolaylıkla ve güzellikle geçti. Ebemiz Gözel hanım, bebek hemşiremiz Müge hanım, Sena hanım hasta bakımı mavigül hanım gece de bizimle ilgilenen adını hatırlayamadığım güzel hemşirelerimiz herşey için teşekkür ederiz memnuniyet ile hastaneden ayrıldık 🌸

O
Oğuz Kara Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

hastane bana yakın diye tercih ettim . Randevum vardı 12.00 Ortopedi bölümüne Op.Dr.İsmail Karaaslan hocamıza . Fakat randevu saatinde Odasından çıktı ve asistanına işim var dedi. 10 Dakika sonra geldi ismail hocamız yerine. Fakat bu seferde kontrol adı altında 2 Farklı hasta ile 2 şer 3 er dakikalık görüşmeler yaptı. Sonuç olarak 12:00 Randevusuna 20 Dakika geç girmek zorunda kaldım. hastanede herhangi bir sistem gözükmüyor. Randevunuza saatinde giremeyebilirsiniz.

e
emrullah çınar Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Bugün padoloji bölümünde tedavi oldum. Uzman padolog Pınar hanım işinin ehli, güler yüzlü. Eline sağlık. Tavsiye üzerine Avrupa yakasından mesafeyi düşünmeden geldim. İyi ki gelmişim. Gönül rahatlığı ile dostlarıma tavsiye ediyorum.

S
SENA ELMALI Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Güzellik biriminden Bedriye hanıma düzenli olarak geliyorum. Gerek profesyonellik gerek işindeki titizlik olsun son derece memnun kaldım. Hijyen konusundaki özeni, güler yüzü ve danışanına gerçekten değer verdiğini hissettiren yaklaşımı sayesinde her randevuya gönül rahatlığıyla geliyorum. İyi ki yollarımız kesişmiş, emeğine sağlık. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

B
Başar Akyüz Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Öncelikle Kıymetli Doktorumuz Nurdan Şahin Yücel hanıma sonsuz teşekkürlerimizi sunmak istiyorum. Ameliyatımız öncesinde ve sonrasında çok ilgilendi. Hem kendisi hem ekibi harikaydı. Hastanenin hasta bakıcısı, temizlik görevlisi, hemşiresi ve geri kalan tüm personeli fazlasıyla güler yüzlü ve ilgiliydi. Odalar çok temizdi ve günlük bakımları asla aksatmadılar. Günlük hastalar ve refakatçi için dağıtılan yemekler güzel ve temizdi. Ayrıca yemek dağıtan hanımefendi de çok güler yüzlü ve ilgili biriydi. Tüm personele ilgi ve alakaları için teşekkür ederiz. Gönül rahatlığıyla gelip tedavi olunacak bir hastane ve başarılı bir ekibi var.

S
Safa Pelit Bu yorum Google'dan alınmıştır 25 Haziran 2026

Cuma gecesi eşim yüksek ateş, titreme ve ellerini kontrol etmekte zorlanma şikâyetleriyle Medivia Hastanesi’ne başvurduk. Doktor herhangi bir fizik muayene yapmadı, yalnızca sorular sorarak hasta öyküsünü aldı. Kalp ve akciğer dinlemesi yapılmadı, sırt muayenesi yapılmadı, ağız, boğaz ve kulak kontrolü yapılmadı. İnfluenza testi önerildi, ancak biz kabul etmedik. Ayrıca antibiyotik tedavisi de önerildi. Bunun yerine kan testleri yapıldı. Sonuçlarda sadece CRP değeri yüksek çıktı, diğer tüm değerler normaldi. Serum içerisinde Parol (asetaminofen) ve sarı serum verildi. Eşimin ateşi, ancak kendisinin özellikle sorması üzerine hemşireler tarafından ölçüldü. Serum sonrası, detaylı bir açıklama, kapsamlı değerlendirme veya net bir takip planı sunulmadan taburcu edildik. Şikâyetlerin ciddiyeti ve başvurunun acil bir durum olması göz önüne alındığında, çok daha özenli ve kapsamlı bir klinik yaklaşım beklerdik. Bu ziyaret için 4.500 TL ödeme yaptık ve sunulan hizmetin bu ücreti karşılamadığını düşünüyoruz. Bu geri bildirimin dikkate alınmasını ve hasta bakım kalitesinin iyileştirilmesini temenni ediyoruz.

Yorum Yap

PREMIUM Premium Firmalar

Footer Banner 1
Reklam Alanı Müsait